رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خبر داد:

نجات جان زوج مسافر توسط آتش‌نشانان قمی/زوج دچار گازگرفتگی از مرگ حتمی نجات یافتند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان زوج مسافر توسط آتش‌نشانان در گشت زنی با دوربین‌های حرارتی در یکی از بوستان‌های اسکان نوروزی خبر داد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در دیدار شهردار قم:

قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است/اختلاف‌سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شود

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف‌سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند و هرکجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.

شهردار قم در دیدار آیت‌الله حسینی بوشهری:

تولید رضایتمندی وظیفه شهرداری قم در تحقق شعار سال است/زیرساخت‌های شهر باید متناسب با بعد بین‌المللی قم باشد

شهردار قم با اشاره به نام‌گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری تصریح کرد: وظیفه شهرداری در جهش تولید، ایجاد و تولید رضایتمندی است و هرچه میزان فعالیت‌های عمرانی، خدماتی، حمل‌ونقلی، فضای سبز، ترافیکی، آسفالت و... افزایش یابد سبب رضایتمندی مردمی می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

عرضه 42 میلیون کیلوگرم گاز در جایگاه‌های سازمان میادین شهرداری قم در سال 1402

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از عرضه 42 میلیون کیلوگرم گاز، طی سال 1402 در جایگاه‌های عرضه سوخت تحت نظارت خبر داد.

آیت‌الله فاضل لنکرانی در دیدار شهردار قم:

شهر اسلامی و شهرسازی اسلامی حرف غلطی است/تقدیر از شهرداری قم در احداث پیاده راه‌های اطراف حرم مطهر

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: چیزی به نام شهر اسلامی به این معنا که اسلام بگوید بیمارستان، آتش‌نشانی و دانشگاه را دقیقاً کجا و چگونه بسازیم نداریم؛ این‌ها را باید به مقتضا و شرایط هر زمانی مطابق نظر کارشناسان ساخت.

شهردار قم در دیدار آیت‌الله فاضل لنکرانی:

پایان فروردین‌ماه آخرین‌مهلت تعیین تکلیف املاک پروژه قبرستان نو قم/شهرداری قم دغدغه اوقات فراغت جوانان دارد

شهردار قم یکی از پروژه‌های مهم در هسته مرکزی را آزادسازی مغازه‌ها و ساماندهی قبرستان نو برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون از 132 مغازه، 82 ملک تملک شده و مابقی تا پایان فروردین‌ماه باید تعیین تکلیف شود.

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی قم برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به تمهیدات این سازمان برای لیالی قدر گفت: این سازمان علاوه بر آماده‌باش کامل ۲۵ ایستگاه‌ عملیاتی ،خودروها و موتورسیکلت‌های خود را در نقاط شلوغ شهر مستقر می‌کند.