رفتن به محتوای اصلی

اخبار

استقرار 10 هزار و 700 تخته چادر مسافرتی نوروزی در 7 بوستان سطح شهر قم

مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز 7 بوستان شهر قم پذیرای استقرار 10 هزار و 700 تخته چادر مسافرتی بوده است.

عضو شورای شهر قم:

آغاز بهسازی قبرستان نو قم با پایان تملک مغازه‌های پیرامون/لزوم مراجعه مالکان به شهرداری تا پایان فروردین

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر مراجعه مالکان مغازه‌های پیرامون قبرستان نو به شهرداری گفت: با اجرای پروژه بهسازی پیرامون قبرستان نو یک محیط شهری مطلوب در اختیار مجاوران و زائران حضرت معصومه(س) قرار خواهد گرفت.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت بیش از ۵۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار آیت‌الله صدوقی و تکمیل آن در سال جاری خبر داد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد:

تخفیف 30 درصدی عوارض پسماند ویژه مشترکان اپلیکیشن های جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: شهروندان واحدهای مسکونی و غیرمسکونی با تفکیک پسماند از مبدأ و تحویل به عامل اجرایی از طریق اپلیکیشن های نونا و بهروب، شامل حداکثر 30 درصد تخفیف هزینه مدیریت پسماند در پایان سال 1403 خواهند بود.

معاون شهردار قم خبر داد:

تخریب و جابجایی ساختمان پلیس راهور شهید غفاری و تعریض معبر عمومی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از تخریب و جابجایی ساختمان پلیس راهور شهید غفاری خبر داد و گفت: این معبر عمومی تعریض و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

نائب رئیس شورای شهر قم:

اختصاص 400 میلیارد تومان برای خرید اتوبوس‌های جدید در سال 1403 در قم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم از آخرین مصوبه شورای شهر مبنی بر خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: شورای شهر مبلغ چهارصد میلیارد تومان بودجه برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۴۰۳ اختصاص داده است.

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم خبر داد:

تملک 89 غرفه میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری قم با اعتباری بالغ‌بر 550 میلیارد ریال

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در راستای اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان قدیم میوه و تره‌بار در مجاورت میدان مطهری، تاکنون 89 غرفه تملک شده که 550 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.