رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم مطرح کرد؛

لزوم تدوین و تصویب طرح جامع پیرامون مسجد مقدس جمکران/طرح جامع نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف است

شهردار قم با تأکید بر لزوم تصویب طرح جامع پیرامون مسجد مقدس جمکران در اجرای پروژه‌های شهری گفت: شهرداری قم آمادگی کامل در تعامل و توسعه مسجد مقدس جمکران را دارد و با تعاملی که بین مسجد و مدیریت شهری ایجادشده می‌توانیم حرکت عملیاتی این منطقه را آغاز کنیم.

معاون شهردار قم مطرح کرد؛

سهم کمتر از یک‌پنجمی عوارض‌های ساختمانی در بودجه شهرداری قم/تحقق 107 درصدی درآمد در سال 1402

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال گذشته حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان از کدهای ساختمانی عوارض دریافت شده که نسبت به کل درآمد، کمتر از یک‌پنجم بوده است.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

اجرای 100000 متر خط‌کشی دوجزئی در قم/ماندگاری خط‌کشی‌ها افزایش یافت

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۱، حدود 5 هزار متر خطوط طولی به‌صورت دوجزئی انجام‌شده بود که‌ در سال۱۴۰۲ توانستیم تقریباً حدود 100 هزار متر خطوط دوجزئی را در سطح معابر شهری اجرا کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

ضوابط ساخت قبور در آرامستان بهشت معصومه(س) قم تدوین‌شده است

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با اشاره به ضوابط ساخت قبور گفت: در بهشت معصومه(س) ابتدا تعهدی از صاحبان عزا در خصوص اینکه ابعاد سنگ چه میزان باشد، گرفته می‌شود.

مدیر منطقه چهار قم:

اجرا و تکمیل ۱۴۸ پروژه عمرانی در منطقه ۴ شهرداری قم

مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: ۱۴۸ پروژه عمرانی برای سال ۱۴۰۲ منطقه چهار تعریف‌شده بود که بیش از ۸۰ درصد تکمیل‌شده است و مابقی ابتدای سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم خبر داد:

برنامه‌ریزی مدیریت شهری قم برای تأمین آب پایدار و غیرشرب آبیاری فضای سبز/احداث تصفیه‌خانه پساب در گام‌های نهایی

مدیرعامل سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: تمرکز مدیریت شهری در سال‌های گذشته کاهش وابستگی به آب شرب بوده و امیدواریم با راه‌اندازی تصفیه‌خانه ثانویه پساب، این روند ادامه‌دار باشد.

مدیر منطقه یک قم:

رشد 68 درصدی بودجه عمرانی منطقه یک قم در 1403/بودجه عمرانی به 6488 میلیارد ریال رسید

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان رشد 68 درصدی بودجه عمرانی سال 1403 این منطقه گفت: بودجه عمرانی منطقه یک در سال جاری به 6 هزار و 488 میلیارد ریال رسیده است.

معاون شهردار قم:

تلاش شهرداری قم برای تسریع در تکمیل رینگ ترافیکی فردوسی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای رینگ ترافیکی فردوسی در مدیریت ترددهای شهری، گفت: چندین تقاطع غیرهمسطح در این بلوار اجرایی شده و به دنبال تسریع در اجرای پروژه‌های مختلف در آن هستیم.

تخریب 6 باب مغازه خیابان حائری قم در راستای آزادسازی اراضی میدان قدیم تره‌بار شهید مطهری

در راستای اجرای طرح تملک و رفع تصرف منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در محدوده میدان قدیم تره‌بار شهید مطهری، تخریب 6 باب مغازه واقع در خیابان حائری انجام شد.