رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه یک قم:

پیش‌بینی 360 میلیارد تومانی تملکات در منطقه یک قم/خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) در قم احداث می‌شود

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی بودجه عمرانی ۶۵۰ میلیارد تومانی برای منطقه یک قم گفت: از این مقدار ۳۶۰ میلیارد تومان مربوط به تملک اراضی است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

بودجه عمرانی شهرداری قم ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: بودجه عمرانی شهرداری قم در سال جاری، ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است که از این مقدار 1700 میلیارد تومان به‌طور خالص به معاونت عمرانی اختصاص دارد.

مدیرکل هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم:

معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم/۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: باوجوداینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

شهردار قم مطرح کرد؛

اتمام تملکات پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

شهردار قم از اتمام پروژه تملک و تخریب مغازه‌های قبرستان نو به منظور احداث باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم خبر داد؛

اجرای 18 پروژه توسط سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در قم/راه‌اندازی 2 دفتر تسهیلگری در سال 1403

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی حرم مطهر از اجرای 18 پروژه شاخص در سال 1402 خبر داد و گفت: احداث 2 دفتر تسهیل گری در سال 1403 پیش‌بینی‌شده است.

با هدف دسترسی آسان و رفع نیازمندی شهروندان؛

مجتمع نانوایی در پردیسان قم آغاز به کار کرد

یکی از درخواست‌های شهروندان منطقه پردیسان کمبود نانوایی در این منطقه است و به همین منظور برای رفع این مشکل، محیطی برای راه‌اندازی مجتمع نانوایی در بازار بزرگ همشهری 17 توسط سازمان میادین شهرداری قم در نظر گرفته‌شده است.