رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم مطرح کرد؛

تلاش برای رشد منطقی تعرفه‌های درآمدی شهرداری قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به رشد منطقی عوارض ساخت‌وساز و تعرفه‌های خدمات شهری شهرداری قم با توجه به نرخ تورم گفت: تلاش کردیم در کنار تأمین هزینه‌های شهر، فشاری بر شهروندان تحمیل نشود.

توسط معاون برنامه‌ریزی شهرداری قم؛

تشریح نقشه راه بودجه‌ای شهرداری قم در سال 1403/از بودجه 11285 میلیارد تومانی عمرانی تا 1063 میلیاردی رفت‌وروب و نگهداری فضای سبز

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: سهم هزینه‌های جاری در کل بودجه شهرداری قم نسبت به کل بودجه ۱۷.۸ درصد است که در کل کلان‌شهرها این نسبت خاص و ویژه است.

مدیر منطقه هفت قم:

معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد/برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهیدان فاطمی

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به وجود معارضاتی در مسیر اجرای پروژه بسط شرقی حرم مطهر گفت: با تخریب بعضی معارضات، مسیر برای سرعت گرفتن پروژه هموار شده است.

در راستای نظارت مستمر بر قیمت‌ها صورت گرفت؛

استقرار شعبه تعزیرات حکومتی در سازمان میادین شهرداری قم

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از استقرار شعبه تعزیرات حکومتی به‌منظور نظارت مستمر بر قیمت‌ها در میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و کنترل بازار خبر داد.

در نخستین نشست با مدیران عامل سازمان‌های شهرداری قم مطرح شد؛

انضباط مالی و لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی اولویت سازمان‌های شهرداری قم در سال 1403

نخستین نشست هم‌اندیشی با مدیران عامل سازمان‌های شهرداری قم توسط اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری با اولویت انضباط مالی و لزوم رعایت اصول و ضوابط حسابداری و حسابرسی برگزار شد.