رفتن به محتوای اصلی

اخبار

آمادگی کامل شهر قم برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آمادگی کامل شهر قم برای استقبال و تشییع پیکر مطهر شهدای راه خدمت خبر داد و افزود: تمامی نیروهای اجرایی و عملیاتی شهرداری قم برای برگزاری باشکوه این مراسم در آماده‌باش هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

آماده‌باش 200 ون و 500 تاکسی همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، از آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی با پیش‌بینی 200 دستگاه تاکسی ون و 500 دستگاه تاکسی سمند و پژو برای برگزاری مراسم تشییع شهدای راه خدمت خبر داد.

اختصاص 900 سازه و فضای تبلیغاتی شهر قم برای گرامیداشت شهدای راه خدمت

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اختصاص 900 سازه و فضای تبلیغاتی شهر قم برای اکران محتوای گرامیداشت شهدای راه خدمت خبر داد و گفت: بیش از 2700 مترمربع چاپ تبلیغات شهری توسط شهرداری قم به این منظور صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم:

پیش‌بینی 150 دستگاه اتوبوس برای برگشت از آیین تشییع شهدای راه خدمت در قم

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم از ذخیره و دپوی 150 دستگاه اتوبوس در مسیر برگشت آیین تشییع شهدای راه خدمت در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

قم مجدد آماده استقبال از رئیس‌جمهور می‌شود/بسیج امکانات و تجهیزات شهرداری قم این بار برای تشییع شهدای راه خدمت

مدیریت شهری قم با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و مسافران همزمان با مراسم تشییع شهدای راه خدمت خواهد بود.

توسط سرپرست سازمان فرهنگی صورت گرفت؛

تشریح فعالیت‌های سازمان فرهنگی شهرداری قم برای بزرگداشت و آیین تشییع شهدای خدمت

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان در راستای بزرگداشت و برگزاری آیین تشییع شهدای خدمت را تشریح کرد.

مورد در هر صفحه