رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم:

توسعه اتوبوس‌های برقی در شهرها نیازمند حمایت دولتی است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به قیمت بالای اتوبوس‌های برقی گفت: شهرداری‌ها برای خرید و بهره‌گیری از اتوبوس‌های برقی با چالش‌هایی روبه‌رو بوده و نیازمند حمایت دولت هستند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم مطرح کرد؛

تلاش برای افزایش اتوبوس‌های برقی در قم با مشارکت شرکت‌های سازنده

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با اشاره به ورود نخستین اتوبوس برقی به ناوگان اتوبوس‌رانی، گفت: از شرکت‌های سازنده اتوبوس‌های برقی درخواست کرده‌ایم تا اگر اتوبوس مشابهی دارند در اختیار سازمان گذاشته تا بتوانیم به‌صورت‌های مختلف بررسی کنیم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

توسعه مجتمع‌های ورزشی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در قم

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: توسعه سالن‌های ورزشی، مجتمع‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مسائل مربوط به حوزه گردشگری در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

اجرای دقیق ضوابط برگزاری مراسم و نصب اطلاعیه‌های ترحیم در آرامستان بهشت معصومه(س) قم/اعلان‌های خارج از شئون جمع‌آوری می‌شود

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از نظارت بر اجرای دقیق ضوابط برگزاری مراسم و نصب اطلاعیه‌های ترحیم در این آرامستان خبر داد و افزود: اعلان‌ها و تصاویر خارج از شئون جمع‌آوری می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر:

بازارچه کسب‌وکار خانگی در محله دروازه ری قم ایجاد می‌شود

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر معصومه (س) گفت: بازارچه موقت با هدف اشتغال‌زایی و کمک به گروه‌های هدف خاص در محله دروازه ری قم تا دو ماه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر منطقه پنج قم مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۱۰۵ پروژه شهری با رویکرد محله‌محور در منطقه ۵ شهرداری قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه به این منطقه خبر داد و گفت: در راستای نیازهای شهروندان و منطقه، ۱۰۵ پروژه در سال جاری پیش‌بینی‌شده است.

برپایی نمایشگاه پوسترهای «ایران جوان» در نگارگذر خیابان شهدا قم

نمایشگاه مجموعه پوسترهای «ایران جوان» پیرامون افزایش جمعیت و خطرات تهدید نسل به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در نگارگذر خیابان شهدا (صفائیه) برپاشده است.

مورد در هر صفحه