رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم:

آمادگی شهرداری قم برای مشارکت در مولدسازی اموال دولتی/نباید طلب شهرداری قم از دستگاه‌ها انباشته شود

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: شهرداری قم برای مشارکت در سرمایه‌گذاری و ساخت در فرایند مولدسازی اموال دولتی آمادگی دارد.

مدیرکل درآمد شهرداری قم:

بانک‌ها برای پرداخت مطالبات شهرداری قم از دولت همکاری نمی‌کنند/واحدهای صنفی باید از شهرداری مجوز بگیرند

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه برخی از بانک‌های عامل برای پرداخت مطالبات شهرداری قم از دولت همکاری نکردند، گفت: مجموع مطالبات شهرداری قم از دولت در پایان سال گذشته ۶ هزار میلیارد تومان بود.

عضو شورای شهر قم:

سهم قم از عوارض آلایندگی، سوخت و جرائم رانندگی پرداخت شود

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر پیگیری پرداخت سهم قم از عوارض آلایندگی و سوخت و همچنین جرائم رانندگی گفت: متأسفانه فاصله رتبه قم در پرداخت مالیات و دریافت منابع دولتی زیاد بوده و باید برای تأمین زیرساخت‌های شهر این فاصله کم شود.

سرپرست اداره کل امور مجامع شهرداری قم:

شورای سازمان‌های شهرداری قم تا پایان خرداد برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم از برگزاری شورای مجامع سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری قم تا پایان خرداد خبر داد.

مدیر منطقه چهار قم خبر داد:

اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر قم با توزیع 1650 آسفالت در 14000 مترمربع مساحت

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این روکش آسفالت به مساحت 14 هزار مترمربع اجرایی شده و وضعیت خیابان تا ابتدای بلوار غدیر بهبودیافته است.

مدیر منطقه هفت قم مطرح کرد؛

اختصاص ۳0۰ میلیارد ريال برای احداث پارکینگ عمومی و 500 میلیارد ریال برای ایستگاه مترو در منطقه ۷ قم

مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: پارکینگ منطقه امسال ۳0۰ میلیارد ريال بودجه نیاز دارد که در اولویت است‌، همچنین برای تملک ایستگاه مترو ۵0۰ میلیارد ريال بودجه در نظر گرفته‌شده است.

تقدیر دستگاه قضایی استان از اقدامات آموزشی و پیشگیرانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قم از اقدامات و فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در حوزه آموزشی و پیشگیرانه تقدیر کرد.

مورد در هر صفحه