رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم:

بازآفرینی محله دروازه ری در دستور کار قرار دارد/بی‌توجهی به محلات قدیمی سبب جابه‌جایی جمعیت و گسترش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: در پروژه محله دروازه ری، شهرداری قم علاوه بر تعریض معبر و بهبود سیمای محله، به دنبال تسهیلگری برای احیای این محله است.

معاون شهردار قم:

آغاز عملیات اجرایی روگذر حافظ قم به‌زودی/احداث تقاطع کیوانفر همچنان در دستور کار قرار دارد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: قرارداد پروژه روگذر خیابان حافظ از شورای اسلامی شهر و فرمانداری اخذ شد و مراحل تحویل زمین برای کلنگ‌زنی در حال طی شدن است.

در راستای مدیریت بهتر ترافیکی؛

عوارض ترافیکی ساخت‌وسازهای شهری قم ارزیابی می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: هر ساخت‌وسازی در شهر قم انجام می‌شود، باید از لحاظ عوارض ترافیکی و تقاضای سفر بررسی‌شده و امکانات مورد نیاز برای آن فراهم شود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم خبر داد:

فرصتی برای شهروندان قمی/ارائه 40 درصد تخفیف پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند قم تا پایان خردادماه

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: 40 درصد تخفیف خوش‌حسابی با پرداخت بهای خدمات مدیریت پسماند در سال 1403 ویژه تولیدکنندگان پسماند واحدهای غیرمسکونی ارائه می‌شود .

مدیر منطقه یک قم مطرح کرد؛

پیش‌بینی 6500 میلیارد ريال بودجه عمرانی منطقه یک قم در سال 1403

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: بودجه کل منطقه در سال جدید به بیش از 10 هزار میلیارد ریال اعتبار افزایش پیدا کرد که با توجه به تعریف پروژه‌ها در سال جاری، 6500 میلیارد ريال به حوزه فنی و عمرانی منطقه اختصاص پیدا کرد.

مدیر منطقه دو قم:

روزانه ۵۰۰ میلیون تومان برای خدمات شهری منطقه 2 شهرداری قم هزینه می‌شود

مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: روزانه ۵۰۰ میلیون تومان بابت جمع‌آوری پسماند و رفت‌وروب ۳ میلیون و ۴۴ هزار مترمربع و نگهداری فضای سبز از سطح منطقه دو صرف می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

آغاز ثبت‌نام دریافت خدمات سرویس مدارس در قم/والدین از ابتدای خرداد از طریق سامانه "سپند" اقدام به ثبت‌نام کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام دریافت خدمات سرویس مدارس در سامانه "سپند" از اول خردادماه به‌صورت الکترونیکی خبر داد.