رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری قم:

معضل حمایت بعضی سازمان‌ها از مراکز جمع‌آوری پسماند در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: بعضی سازمان‌ها با حمایت از مراکز غیرمجاز جمع‌آوری پسماند و تفسیر از قانون، سبب بقای این فعالیت در شهر شده‌اند.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم خبر داد:

پیشرفت بیش از ۴۵ درصدی پروژه‌های سرمایه‌گذاری در شهر قم/برخی پروژه‌های راکد در مرحله فسخ قرارداد است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی شهرداری قم تا امروز بیش از ۴۵ درصد پیشرفت داشته است.

عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

حمایت مدیریت شهری قم از قانون خانواده و طرح جوانی جمعیت

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شورای شهر در اعمال و اجرای طرح‌های جوانی و جمعیت نظارت داشته است و از این طرح حمایت می‌کند گفت: اجرای ماده ۲۴ طرح جوانی جمعیت در دستور کار قرار دارد.

انحراف ترافیکی بلوار شهید صدوقی قم در محدوده تقاطع غیرهمسطح فردوسی

به علت اجرای پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید صدوقی و بلوار فردوسی، در مسیر برگشت بلوار صدوقی از سمت میدان مفید تا اطلاع ثانوی محدودیت تردد و انحراف ترافیکی اعمال‌شده است.

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری قم

نخستین جلسه هماهنگی رابطین پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌های تابعه شهرداری به‌منظور هماهنگی و پیگیری امورات و وظایف قانونی مرتبط با این حوزه‌ها برگزار شد. به گزارش شهرنیوز، نخستین جلسه هماهنگی رابطین پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان‌ه

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم:

16000 مترمربع شوارع و معابر شهرک صنوف قم روکش آسفالت شد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از اجرای عملیات روکش آسفالت شوارع و معابر شهرک صنوف به مساحت 16 هزار مترمربع و صرف اعتباری بالغ‌بر 51 میلیارد ریال خبر داد.