رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل درآمد شهرداری قم مطرح کرد؛

جریمه ۲ درصدی ارگان‌های دولتی در صورت پرداخت نشدن مطالبات شهرداری

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: مطابق قانون ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی در صورت پرداخت نشدن بدهی خود به شهرداری، مشمول جریمه دو درصدی می‌شوند.

معاون شهردار قم:

ساخت فرهنگسرای شهریار قم به مراحل پایانی رسید/پیشرفت در احداث مجتمع آب‌درمانی امام موسی صدر

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: پروژه ساخت فرهنگسرای شهریار قم در منطقه شش در مراحل پایانی ساخت و تأمین تجهیزات قرار گرفته است.

معاون شهردار قم:

ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تعیین تکلیف می‌شود

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر قم، محدودیت ساخت‌وساز بدون برنامه‌ریزی برای تملک و اجرای طرح است که این اتفاق در ضلع جنوبی حرم مطهر موجب اعتراض شهروندان شده است.

شهر قم نیازمند حمایت دولتی برای تأمین ۲۰۰ دستگاه اتوبوس شهری است

مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم گفت: خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به اعتباری بیش از 1400 میلیارد تومان نیاز دارد که تأمین آن نیازمند حمایت دولتی است.

شهروندان قمی از پارکینگ‌های عمومی برای شرکت در مراسمات ماه محرم استفاده کنند

شهروندان می‌توانند با اطمینان از نظارت دائمی و ایمنی بالا در پارکینگ‌های عمومی، با هدف جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی در معابر هسته مرکزی شهر، در برنامه‌های عزاداری ماه محرم حاضر شوند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قم مطرح کرد؛

دریافت 25 درصد از عوارض صدور پروانه شهرداری قم به‌عنوان حق بیمه ساختمانی

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم گفت: طی جلساتی با شهرداری قم وحدت رویه‌ای شکل گرفت و قرار شد تا 25 درصد از عوارضی که شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی اعلام می‌کند، به‌عنوان حق بیمه ساختمانی دریافت شود.

عضو شورای شهر قم:

ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین مدیریت منابع طبیعی برای مقابله با ریزگردها

عضو شورای اسلامی شهر قم به‌ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت منابع طبیعی و آب اشاره کرد و گفت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در حوزه مهندسی آب و مهندسی محیط‌زیست می‌توان به بهبود کیفیت زندگی شهروندان و افزایش زیست پذیری استان قم کمک کرد.