رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرداری قم مطرح کرد؛

نقش برگزاری مانورهای امداد و نجات و مدیریت بحران در بافت فرسوده قم/پیش‌بینی مانورهای مختلف تا پایان سال

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم از پیش‌بینی و برنامه‌ریزی برای برگزاری مانورهای مختلف عملیاتی در آینده و به‌صورت فصلی خبر داد و گفت: مانورهایی تا پایان سال به‌صورت رزمایش پدافند غیرعامل، مدیریت بحران و دورمیزی پیش‌بینی‌شده است.

برگزاری سی و چهارمین نشست کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای ایران در تبریز

دبیر کمیته سیما و منظر کلان‌شهرهای ایران گفت: سی و چهارمین نشست کمیته سیما، منظر و فضای سبز کلان‌شهرهای کشور با حضور مدیران عامل سازمان‌ها سیما و منظر و نمایندگان وزارت کشور در شهر تبریز برگزار شد.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم:

برون‌سپاری فرآیندها لزوما منجر به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی نمی‌شود

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم گفت: برون‌سپاری فرآیندهایی همچون نقشه‌برداری در جریان اخذ مجوز ساخت‌وساز، لزوما منجر به کاهش زمان صدور پروانه نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم خبر داد:

افزایش 5 برابری اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی در قم/اجرای شبانه‌روزی خط‌کشی‌ها در معابر شهری

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به افزایش 5 برابری اجرای خط‌کشی‌های ترافیکی در معابر شهری، گفت: طرح خط‌کشی ترافیکی معابر شهری در دو شیفت روز و شب به‌صورت مستمر در حال انجام است.

مدیرکل مالی شهرداری قم:

تسویه بخشی از بدهی‌های بانکی شهرداری قم/پیمانکاران تخصیص ماهانه در پرداختی دارند

مدیرکل مالی شهرداری قم گفت: تسویه بدهی‌های شهرداری قم که از سال‌های گذشته مانده بود، یکی از اقدامات مهم یک سال اخیر در حوزه مالی و اقتصادی است.

مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

تجهیز شهرداری منطقه ۳ قم به ماشین‌آلات خدمات شهری

مدیر منطقه سه شهرداری قم از خرید ماشین‌آلات به‌روز خدمات شهری در این منطقه خبر داد و گفت: انجام خدمات شهری مستلزم داشتن ماشین‌آلات به‌روز است و منطقه ۳ اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است.