رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم مطرح کرد

نصب مه‌پاش در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین در قم

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های این منطقه در اربعین حسینی گفت: نصب مه‌پاش در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم:

چهره شهر قم اربعینی شد

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم از نصب ۱۵ المان متناسب با ایام عزاداری و اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و 60 المان در سطح شهر قم خبر داد.

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) :

تدوین طرح ساماندهی و احیای بقعه شیخ اباصلت در قم

مدیرعامل سازمان بهسازی، نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: طرح ساماندهی و احیای بقعه شیخ اباصلت در قم که مربوط به عصر صفوی است، تهیه و تدوین شد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم:

اراضی میدان تره‌بار مطهری در قم آزادسازی می‌شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: رفع تصرفات و آزادسازی اراضی میدان میوه و تره‌بار واقع در میدان مطهری تا نیمه شهریور تکمیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم:

۳۰ روز میزبانی از زائران، نیازمند نگاه ویژه مدیریت کلان کشور به شهر قم است

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم نگاه ویژه مدیریت کلان کشور و دولت به موقعیت شهر قم گفت: شهر قم با حضور ساکنانی از ۱۲۰ کشور پیشانی و معرف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است که نیاز است به آن توجه ویژه‌ای در مدیریت کلان کشور شود.

سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم :

بانک اطلاعات سازمان‌های شهرداری قم به‌روزرسانی شد

سرپرست اداره کل حسابرسی و امور مجامع شهرداری قم گفت: اطلاعات عملکرد بودجه، مصوبات هیئت مدیره سازمان و تغییرات ارکان سازمان به صورت مستمر در بانک اطلاعات سازمان‌های شهرداری قم به‌روزرسانی می‌شود.

شهردار قم مطرح کرد :

نگرانی کلان‌شهرهای کشور از وضعیت اوراق مشارکت قطار شهری

شهردار قم گفت: هیچ‌یک از کلان‌شهرهای کشور موفق به دریافت اوراق مشارکت تثبیت‌شده در بودجه سال جاری نشده‌اند و این موضوع موجب نگرانی برای امور اساسی مدیریت شهری شده است.

مورد در هر صفحه