رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مسئول قرارگاه مردمی اربعین در قم:

مدیریت شهری قم با قرارگاه مردمی اربعین همکاری ویژه دارد

مسئول قرارگاه مردمی اربعین در قم از همکاری ویژه شهرداری و مدیریت شهری قم با این قرارگاه در انجام فعالیت و برپایی موکب سیدالشهدا و خدمت به زائرین امام حسین (ع) خبر داد.

شهردار قم:

خدمت‌رسانی به زائران اربعین باید در شأن شهر قم باشد

شهردار قم بر ارائه خدمات به زائران کربلا و دوستداران اباعبدالله (ع) در شهر قم با بالاترین کیفیت تاکید کرد و گفت: نیت تشکیل یک موکب بسیار مهم است و همه اینها که با هدف خدمت به زائران امام حسین (ع) برقرار می‌شود عبادت محسوب می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم:

انجام ۷۶ هزار طعمه‌گذاری برای رفع مشکل موش‌ها در قم

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به انجام ۷۶ هزار مورد طعمه‌گذاری و ۲۸ هزار مورد لانه‌کوبی موش‌ها گفت: فعالیت‌ها در حوزه برخورد با معضل موش‌ها در قم با شدت بیشتری در حال انجام است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خبر داد:

۶۰۰ تابلو نازیبای میدان مطهری جمع‌آوری شد

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: در اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی تابلوهای غیرمجاز و نازیبا پیرامون میدان شهید مطهری در راستای بهبود سیما و منظر شهری در هسته مرکزی شهر ۶۰۰ تابلو جمع‌آوری شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خبر داد:

صدور ۱۵ کیلومتر مجوز حفاری در شهر قم / ارتقای همکاری شرکت‌های زیرساختی

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به صدور مجوز ۱۵ کیلومتر مجوز حفاری در شهرداری قم گفت: همکاری و هماهنگی خوبی میان شهرداری قم و شرکت‌های زیرساختی برای حراست از آسفالت در معابر شهری صورت گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری قم مطرح کرد:

افزایش کمی و کیفی بوستان‌های بانوان در شهر قم

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به ضرورت ترویج روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده‌ها، از توسعه، بهسازی و تجهیز بوستان‌های بانوان سطح شهر خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

نجات 7 نفر از اعضای یک خانواده از مرگ حتمی توسط آتش نشان های قمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بامداد امروز 7 نفر از اعضای یک خانواده توسط آتش نشان های قمی از آتش سوزی و مرگ حتمی نجات یافتند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم:

تکمیل سیاه پوشانی ورودی های شهر قم در ایام پایانی ماه صفر

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای اجرای فضا سازی در سطح منطقه، ورودی های شهر از سمت عوارضی های تهران_ قم و کاشان_ قم و همچنین بستر بلوار شهید سلیمانی سیاه پوشانی ایام پایانی ماه صفر تکمیل شد.