رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم:

۳۰۰ پلاک در مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم بهسازی می‌شود

مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی و جداره‌سازی مسیر پل علیخانی تا بلوار عمار یاسر اجرایی خواهد شد گفت: در این پروژه حدود ۳۰۰ مغازه درگیر بهسازی خواهد بود.

معاون شهردار قم:

واگذاری معوض پروژه بهسازی مسیر ریل متروکه در قم همچنان بلاتکلیف است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه شهرداری با توجه به مصوبات سفر ریاست‌جمهوری فعالیت عمرانی برای جمع‌آوری ریل‌های متروکه آغاز کرد گفت: همچنان اراضی مورد توافق برای معوض واگذار نشده است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

انجام ۵۲ هزار معاینه در مراکز معاینه فنی شهرداری قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با بیان اینکه سه مرکز معاینه فنی با قابلیت معاینه خودروی سبک و موتورسیکلت تحت نظارت شهرداری مشغول به فعالیت هستند گفت: در پنج ماه سال جاری، ۵۲ هزار پذیرش انجام‌ شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم:

اجرای اصلاح هندسی در 13 نقطه ترافیکی سطح منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری قم، ایمن سازی شبکه معابرشهری و بزرگراهی را ازاولویت برنامه های ترافیکی منطقه برشمرد و گفت: درهمین راستا طرح اصلاح هندسی در 13 نقطه اجرایی می شود .

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم:

تعویق در اجرای احکام صادره ترمیم حقوق کارمندان بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به صدور احکام ترمیم حقوق کارمندان شهرداری و سازمان های تابعه گفت: اجرای این احکام بر اساس بخشنامه معاون اول رئیس جمهور به تعویق افتاده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

آتش‌نشانی قم از استانداردهای جهانی پیشی گرفت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: میانگین مدت زمان رسیدن خودروهای آتش‌نشانی به حریق در شهر قم در گذشته پنج دقیقه بوده که در حال حاضر به سه دقیقه و ۳۰ ثانیه رسیده در حالی که استانداردهای جهانی بالای ۴ دقیقه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

مسابقات استعدادیابی تکواندوی جوانان کشور در قم برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: با مشارکت سازمان مسابقات و برنامه استعدادیابی تکواندو جوانان کشور در قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم خبر داد:

اجرای رویدادهای فرهنگی به مناسبت روز قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: نام‌گذاری روز قم و برندسازی مؤثر آن می‌تواند قم را به مقصد جذاب‌تری برای گردشگران و سرمایه‌گذاران تبدیل کند.