رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

برگزاری ۲۲ برنامه توسط شهرداری قم با محوریت روز قم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای گرامیداشت روز قم و مصادف با هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید ۳۵ برنامه پیش‌بینی شده که ۲۲ برنامه با محوریت روز قم است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

پیگیری مستمر برای ثبت روز قم در تقویم ملی کشور

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: شناسایی ظرفیت‌های قم در سطح محلی و ملی و سوق دادن توجهات به این شهر در قالب‌های مختلف در اجرای برنامه‌های روز مورد توجه بوده است و همچنان پیگیر ثبت روز قم در تقویم ملی هستیم.

شهردار قم:

شهرداری در برگزاری برنامه‌های روز قم تنها است/ استمداد از دستگاه‌های فرهنگی فعال در قم

شهردار قم با اشاره به اینکه شهرداری در برگزاری برنامه‌های روز قم تنها است گفت: مشارکت دستگاه‌هایی همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه در اقدامات اجرایی و محتوایی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

انتقاد از مدیریت ناصحیح پسماندهای صنعتی در شهر قم / دستگاه ناظر فعال‌تر عمل کند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: یکی از مشکلاتی که درشهر و حریم شهر با آن مواجه هستیم، مدیریت پسماندهای صنعتی وکارگاهی است که به دلیل نظارت ناکافی و نامناسب توسط دستگاه‌های ناظر قانون مدیریت پسماند از جمله اداره کل محیط زیست استان رخ داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

اتوبوسرانی قم در حذف پول نقد میان کلان‌شهرها پیش‌رو است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: کلان‌شهرهایی که در کشور در حوزه اتوبوسرانی پیش‌رو است، هنوز موفق به حذف پول نقد نشده‌اند اما اتوبوسرانی قم این کار را با موفقیت انجام داد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

پیش‌بینی ۵ سامانه ثبت تخلف در محور عمار یاسر قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: برای پردیسان ۱۱ سامانه ثبت تخلف راه‌اندازی شد و برای محور عمار یاسر قم نیز سامانه ثبت تخلف پیش‌بینی شده است.

مدیردفتر مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

توقفگاه خودروهای باری در جاده جعفریه ایجاد می‌شود

مدیر دفتر مطالعات حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از ایجاد توقفگاه و پارک سوار برای خودروهای باری در جاده جعفریه قم خبر داد.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم:

انجام مطالعات فرونشست زمین در منطقه امامزاده ابراهیم قم

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم با اشاره به وقوع چند مورد فرونشست زمین در منطقه امامزاده ابراهیم گفت: مطالعات بررسی علل و شناسایی نقاط فرونشست در این محدوده انجام می‌شود.