رفتن به محتوای اصلی

اخبار

اعلام ساعت پایان‌کار روزبازارهای قم/ چهار روزبازار قم مجوز فعالیت دارند

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قم از مجوز فعالیت چهار روز بازار قم خبر داد و عنوان کرد: دوشنبه بازار خیابان جمهوری، سه‌شنبه بازار پردیسان، سه‌شنبه بازار همت و جمعه بازار خیابان ظهور جمکران مجوز فعالیت دارند و مابقی روزبازارها در حال بررسی و تعیین تکلیف هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم:

دبیرخانه دائمی «روز قم» تشکیل شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به منظور مدیریت بهتر برنامه‌ها و افزایش عمق اقدامات، دبیرخانه دائمی «روز قم» در شهرداری قم تشکیل شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

رشد ۱۶۶ درصدی سامانه‌های کنترل ترافیک در شهر قم

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به اهمیت سامانه‌های کنترل ترافیک در کاهش تصادفات گفت: تا پایان سال شاهد رشد ۱۶۶ درصدی سامانه‌های ثبت تخلفات رانندگی در شهر قم خواهیم بود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم:  

تاکید بر جنبه‌های تمدنی شهر قم به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س)

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برنامه‌ها پیش بینی شده برای روز قم گفت: در این برنامه‌ها و شعار انتخاب شده بر جنبه تمدن ساز شهر قم تاکید داریم. 

شهردار قم مطرح کرد

نامگذاری یکی از معابر اصلی سطح شهر قم به نام وحدت اسلامی

شهردار قم گفت: با هماهنگی و پس از تصویب شورای اسلامی شهر قم و با هدف فرهنگ سازی برای ایجاد وحدت بیش از پیش، یکی از معابر اصلی سطح شهر به نام وحدت اسلامی نامگذاری می‌شود.

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم:

ثبت نام 23هزار و 300 دانش آموز قمی در سامانه سپند

مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم از ثبت‌نام ۲۳ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز در سامانه سپند تا پایان مهلت ثبت نام خبر داد.

مورد در هر صفحه