رفتن به محتوای اصلی

اخبار

شهردار قم مطرح کرد

نقش سامانه ۱۳۷ در افزایش سرمایه اجتماعی/ اهمیت ارتباط ساختارمند شهرداری قم با شهروندان

شهردار قم با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پل ارتباطی میان مردم و مسئولان مدیریت شهری است گفت: هرچه این ارتباط و پیگیری‌ها گسترش یابد، سرمایه اجتماعی شهرداری نیز افزایش پیدا می‌کند.

نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران: 

قم می‌تواند الگوی شهرهای اسلامی باشد

نماینده مرجعیت عالی‌قدر شیعه حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران گفت: شهر قم با پیشینه‌ای غنی در علوم دینی و مذهبی ظرفیت‌های زیادی برای تبدیل شدن به پایتخت فرهنگی جهان اسلام را دارد و می‌تواند الگویی برای سایر جوامع اسلامی باشد.

255 تابلو مزین به تصویر شهدا در قم رونمایی می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مرحله جدید طرح کوچه‌های آسمانی و رونمایی از تابلوهای مزین به نام و تصاویر شهدا برگزار می‌شود.

طراحی پوستر «روز قم» با محوریت شعار «شهر قم، شهر قیام و اقامه»

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بر ضرورت بزرگداشت روز قم تاکید کرد و گفت: شعار «شهر قم، شهر قیام و اقامه» محور اصلی این پوستر است و تلاش شده تا از طرح، رنگ و نمادهای اسلامی در آن استفاده شود.

آغاز تهیه طرح جامع هسته مرکزی شهر قم

مدیرعامل سازمان زیباسازی، نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه(س)گفت: در راستای ساماندهی یکپارچه سیما و منظر شهری پیرامون حرم مطهر، مطالعات طرح جامع هسته مرکزی شهر در دستور کار شهرداری قم قرار گرفته است.