رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون سازمان قطار شهری قم مطرح کرد 

پیش‌بینی جابجایی بیش از 23 هزار مسافر در هرساعت توسط متروی قم 

معاون بهره برداری و تجهیزات سازمان قطار شهری قم با اشاره به ظرفیت 1050 نفری  یک رام 5 واگن  مترو قم گفت: با احتساب این تعداد واگن ظرفیت کل حمل مسافرین مترو قم بیش از 23 هزار نفر در ساعت در هر جهت پیش بینی می‌شود.

مترو قم در انتظار تامین واگن/ قم در بومی‌سازی مترو الگو شد

معاون فنی و اجرایی سازمان قطار شهری قم گفت:خط نخست مترو قم پس از ابلاغیه مصوبه سازمان برنامه در دو فاز تعریف شد و فاز اول به مرحله نهایی و تکمیل رسیده و با تامین ناوگان توسط دولت و انجام تست های سرد و گرم این خط آماده مسافر پذیری است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم مطرح کرد

خروج دستگاه حفاری از متروی قم قانونی است/ تشکر از نقش راهبردی دستگاه‌های نظارتی در پروژه

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: مالکیت دستگاه حفاری مکانیزه متروی قم برای شهرداری قم نبوده و خروج آن نیز بر اساس مواد قانونی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم:

بودجه ۸۵ میلیارد تومانی سازمان آرامستان‌های قم طی سال جاری

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم بودجه سال جاری این سازمان را ۸۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بودجه به صورت ۱۰۰ درصدی محقق شده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

فاصله بین ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قم ۴۰۰ متر است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم فاصله بین ایستگاه‌های اتوبوس در تمام شهر به جز دو محله را ۴۰۰ متر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر به به جز شهرک مهدیه و شهرک صادقیه، تمام سطح شهر شهروندان با ۴۰۰ متر پیاده‌روی به ایستگاه بعدی می‌رسند.

با تکمیل تمام عملیات‌ها در زمان مقرر؛

پارکینگ خیابان امام خمینی (ره) قم نیمه اول ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از تکمیل فرایند ساخت بخش عمده پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

هشتمین دوره لیگ برتر «کونگ فو گرات سان» استان قم با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم برگزار شد

هشتمین دوره مسابقات لیگ برتر کونگ فو گرات سان استان قم با حضور ۱۰۰ ورزشکار و پنج تیم به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم پس از چهار هفته رقابت به پایان رسید.

مورد در هر صفحه