رفتن به محتوای اصلی

اخبار

قابل‌توجه شهروندان گرامی؛

سرنوشت پیام‌های شهروندان در سامانه 137 شهرداری قم چگونه است؟

چرخه پیام شهروندان در سامانه 137 شهرداری قم تا زمانی که پیام شهروندان به نتیجه برسد ادامه خواهد داشت و به‌نوعی می‌توان گفت امکان بازماندن پیام شهروند وجود ندارد و باید به هر نحوی که شده پیام بسته و خاتمه یابد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم:

انجام عملیات رفع خطر سازه‌های ناپایدار در میدان میدان مطهری قم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: ۱۷۰ مترمربع عرصه و شش غرفه در میدان میوه و تره‌بار میدان مطهری رفع خطر شد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم:

تهیه طرح معماری محور تاریخی میدان مطهری تا چهارراه بازار قم

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم از تهیه و ابلاغ طرح ساماندهی و معماری راسته تاریخی میدان مطهری تا چهارراه بازار خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم مطرح کرد:

حمایت شهرداری قم از ورزش‌ همگانی و قهرمانی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به کمک ریالی به تیم‌های قهرمانی ورزش قم از جمله تیم فوتسال گفت: در سال جاری بودجه‌ای معادل ۱۷۰ میلیارد تومان به منظور توسعه ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

در هزار توی شهر «هزارکتابخانه» چه می‌گذرد؟/ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه جهان تشیع در قم

شهر مقدس قم به دلیل حضور جمع کثیری از طلاب و محققان علوم دینی دارای منابع نوشتاری و چاپی زیادی است که در کتابخانه‌های عمومی و حتی خصوصی آن وجود دارد و نیازمند توجه بیشتر برای توسعه است.

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط شهروندی در قم برگزار شد

معاون ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی نشاط شهروندی با مشارکت سپاه استان گفت: در قالب این جشنواره ۱۴۲ ورزشکار در رشته تنیس روی میز با یکدیگر رقابت کردند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم مطرح کرد:

هزینه 3000 میلیارد ریالی تملکات تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار صدوقی در قم

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم گفت: برای احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار صدوقی و بلوار فردوسی 3000 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری قم بابت تملک هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

سازمان توسعه‌وعمران شهرداری قم توانایی اجرای پروژه‌های عمرانی سایر استان‌ها را دارد

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از توانایی این سازمان برای انجام پروژه‌های عمرانی سایر شهرها و استان‌های کشور خبر داد.