رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم مطرح کرد

ابلاغ عناوین تعرفه عوارض شهرداری‌ها تا پایان آذر

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: بر اساس قانون پایدار شهرداری‌ها عناوین تعرفه عوارض شهرداری‌ها از طریق وزارت کشور و شورای عالی استان‌ها تا پایان آذر به شوراها و شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم:

ضرورت مناسب‌سازی معابر شهر قم برای افراد کم‌توان

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: در زمینه مناسب‌سازی معابر برای افراد دارای معلولیت لازم است تا با برنامه‌ریزی دقیق و میان‌مدت از سوی مجموعه خدمات شهری و معاونت عمرانی شهرداری قم، شاهد بهبود شرایط در این زمینه باشیم.

رئیس شورای شهر قم مطرح کرد:

ضرورت به‌روزرسانی زیرساخت‌های اطراف حرم حضرت معصومه (س)

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: امسال بیش از ۸۰ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران برپا شده و لازم است تا مجموعه‌های خدمات‌رسان با به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و فراهم آوردن امکانات بیشتر، زمینه‌ مناسبی را فراهم کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم خبر داد:

آغاز فرایند شناسایی سرمایه‌گذار برای ایجاد خطوط تبدیل نایلون به گرانول

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از آغاز فرایند شناسایی سرمایه‌گذار برای مشارکت در ایجاد خطوط تبدیل نایلون به گرانول خبر داد.

بهانه‌ای برای عرض ارادت به ساحت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)؛

۱۷روز حضور کریمانه ملیکه ایران

استقبال و میزبانی مردم سرزمین قم به گواه تاریخ در زمره مراسم‌ها و آیین‌های بزرگداشتی است که تاریخ ایران اسلامی کمتر به خود دیده و تکرار شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم:

فرهنگسرای شهریار قم تا اوایل زمستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه ساخت فرهنگسرای شهریار در منطقه ۶ خبر داد و گفت: این پروژه تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

موکب «مهربانو» ویژه بانوان در حرم حضرت معصومه (س) برپا شد

موکب «مهربانو» به همت خادمان اداره فرهنگی خواهران حرم مطهر حضرت معصومه (س) با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم در ایام شهادت بانوی کرامت از ۲۲ الی ۲۴ مهرماه، هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ در صحن جوادالائمه (ع) برپا شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم اعلام کرد:

تحلیل کارنامه بودجه‌ای معاونت خدمات شهری شهرداری قم / اجرای کامل پروژه‌های سرمایه‌ای

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی پروژه‌های فنی، سرمایه‌ای و زیرساختی این معاونت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم:

استقرار خودروهای آتش‌نشانی قم در مراکز جمعیتی در سالروز شهادت حضرت معصومه (س)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از استقرار خودروهای آتش‌نشانی در مراکز جمعیتی شهر در سالروز شهادت حضرت معصومه(س) خبر داد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

افزایش همکاری‌های شهرداری و سپاه قم در حوزه‌های ورزشی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری نشست هم‌اندیشی میان مسئولان تربیت بدنی شهرداری و سپاه علی‌بن‌ابیطالب (ع) با هدف بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه‌های ورزشی و افزایش تعاملات خبر داد و گفت: این جلسات به طور ماهانه برگزار خواهد شد.

مورد در هر صفحه