رفتن به محتوای اصلی

اخبار

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم:

نقش رسانه‌ در تبیین بیش از 370 مأموریت‌ شهرداری‌ها

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: رسانه‌ها با تحلیل‌های دقیق و پوشش مؤثر اخبار مرتبط، می‌توانند زمینه‌ساز تعامل بهتر و تصمیم‌گیری‌های موثرتر در حوزه مدیریت شهری باشند.

مدیرعامل خبرگزاری ایمنا:

افتتاح دفتر ایمنا در استان‌ها با رویکرد امیدآفرینی و تقویت جبهه رسانه‌ای کشور

مدیرعامل خبرگزاری ایمنا گفت: رسانه‌های ما باید توانایی نقطه‌زنی در قلب دشمن را پیدا کنند، همان‌طور که موشک‌های نظامی ما امروز دقیق عمل می‌کنند، رسانه‌ها نیز باید با انسجام و اراده اهداف دشمن را هدف قرار دهند

شهردار قم:

رسانه‌ها کلید امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در کشور هستند

شهردار قم با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در مدیریت شهری و تقویت رسانه‌های تخصصی برای بازتاب دقیق خدمات شهری و مقابله با جریان‌های معاند گفت: رسانه‌های داخلی با خط‌دهی دقیق و اطلاع‌رسانی به‌موقع می‌توانند این حملات را خنثی و نقش مهمی در امیدآفرینی و نشاط اجتماعی ایفا کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

رسالت خبر ادامه راه پیامبری و امامت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: تمام کسانی که در عرصه خبر فعالیت می‌کنند، در واقع وظیفه‌ای مشابه رسالت پیامبری و امامت بر عهده دارند، رسالتی که هدف آن هدایت، اطلاع‌رسانی و ایجاد امید و نشاط میان مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم:

شهرداری قم در حوزه اطلاع‌رسانی الگو است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با تاکید بر لزوم تقویت توانایی اطلاع‌رسانی مدیران و استفاده بهینه از ظرفیت‌های رسانه‌ای گفت: قم از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است، اما ضعف مدیریتی در بعضی بخش‌ها مانع بهره‌برداری کامل از این ظرفیت‌ها شده است.