رفتن به محتوای اصلی

اخبار

معاون شهردار قم مطرح کرد:

بهره‌برداری از ایستگاه راهنمایی رانندگی جمکران در نیمه نخست ۱۴۰۴

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی نخستین ایستگاه راهنمایی و رانندگی پیرامون مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و با اعتبار سه میلیارد تومان آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود در نیمه نخست سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری قم:

کاهش حدود ۲,۵۰۰ میلیارد ریال هزینه در فاز دوم پروژه متروی قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری قم از کاهش حدود ۲,۵۰۰ میلیارد ریال هزینه در فاز دوم خط ۱ مترو قم خبر داد و گفت: ایستگاه نکویی (A6) به‌عنوان نخستین ایستگاه فاز دوم خط یک مترو قم، طی ۳۰ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

تولیت مسجد مقدس جمکران:

احداث ایستگاه راهنمایی و رانندگی پیرامون مسجد جمکران گامی موثر در تامین امنیت زائران

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: احداث نخستین ایستگاه راهنمایی و رانندگی با هدف تأمین امنیت و تسهیل در خدمات‌رسانی به میلیون‌ها زائر داخلی و خارجی مسجد مقدس جمکران گامی مهم و مؤثر برای افزایش رفاه و امنیت زائران مسجد مقدس جمکران است.

فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد:

همراهی شهرداری قم در ارتقای سطح ایمنی و امنیت مسجد مقدس جمکران / تلاش برای ساماندهی ترافیکی معابر اطراف مسجد

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به حضور میلیون‌ها زائر در طول سال به‌ویژه در ایام نیمه شعبان گفت: احداث ایستگاه راهنمایی و رانندگی با حمایت‌های شهرداری قم به منظور یکپارچه‌سازی امنیت، کاهش حوادث و توسعه خدمات انتظامی و ترافیکی احداث می‌شود.

معاون شهردار قم مطرح کرد:

پشتیبانی شهرداری قم از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 100 مسجد

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: شهرداری قم با ارائه خدمات در حوزه های مختلف نظافت، ایمنی، تامین مخازن آب شرب و ... از مراسم اعتکاف در 100 مسجد شهر قم پشتیبانی می‌کند.

شهردار قم:

تلاش برای تامین آرامش و ایمنی شهروندان اطراف مسجد مقدس جمکران

شهردار قم همکاری میان شهرداری و نیروهای انتظامی را در تضمین ایمنی و ایجاد آسایش برای شهروندان و زائران مؤثر دانست و گفت: با حضور سالانه ۲۰ تا ۲۵ میلیون زائر در جمکران، تأمین امنیت و آرامش زائران اهمیت ویژه‌ای دارد و تدابیر ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

با توسعه سامانه‌های هوشمند شهروندی صورت گرفت؛

رشد ۷۵ درصدی خدمات غیرحضوری شهرداری قم

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: تعداد خدمات شهروندی در سامانه قمیار به ۳۵ مورد رسید که نسبت به سال گذشته، ۷۵ درصد رشد داشته است.

همراهی شهرداری قم با شهرهای و روستاهای استان در مدیریت بحران/ قدردانی شورای شهر کهک

شورای اسلامی شهر کهک با ارسال نامه‌ای رسمی به شهرداری قم ضمن قدردانی از ارائه خدمات عمرانی، تأمین تجهیزات و حمایت‌های گسترده در جریان بارش‌های اخیر و مدیریت بحران‌های ناشی از آن بر ادامه این همکاری‌ها تأکید کرده است.