رفتن به محتوای اصلی
۸ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱
مدیر منطقه هفت قم خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی قم

آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی قم
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت خیابان 19 دی و بلوار رضوی خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه هفت شهرداری قم، محمد رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به فرسودگی و مشکلات روکش آسفالت محدوده پل رضوی تا تقاطع رزمندگان اسلام و خیابان 19 دی حدفاصل چهارراه بازار تا میدان جهاد، اجرای روکش آسفالت این معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خیابان 19 دی یکی از قدیمی‌ترین و اصلی‌ترین معابر شهر قم است، افزود: وضعیت روکش آسفالت این محدوده به‌واسطه حفاری‌های متعدد توسط شرکت‌های حفار، فرسودگی روکش و تردد بسیار زیاد، معبر نیاز به روکش مجدد داشت که پس از انجام مراحل اداری و تخصیص بودجه اجرای آن آغاز شده است .

مدیر منطقه هفت شهرداری قم اضافه کرد: آغاز عملیات روکش از محدوده پل رضوی آغاز شده است و تا تقاطع رزمندگان انجام خواهد شد و پس از پایان این محدوده خیابان 19 دی به‌طور کامل حدفاصل میدان جهاد تا چهارراه بازار انجام می‌شود.

به گفته وی، پس از اتمام عملیات و تثبیت روکش در نظر داریم خط‌کشی این محدوده را نیز مجدداً انجام دهیم تا شهروندان بتوانند با آرامش و نظم بهتری تردد نمایند.

رمضانی در خاتمه ضمن تشکر از شهروندانی که با صبوری شهرداری و مدیریت شهری را در رسیدن به اهداف و اجرای پروژه‌ها یاری می‌نمایند گفت: با توجه به اجرای روکش آسفالت در شب‌ها، از شهروندانی که قصد تردد در سطح شهر را دارند خواهشمندیم از نزدیک شدن به این محدوده پرهیز نمایند تا هم روند اجرای پروژه سرعت و دقت بیشتری داشته باشد و همچنین از اتلاف وقت و آسیب‌های احتمالی به خودرویشان جلوگیری شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FePsF