رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم:

آماده‌سازی 237 برد آگهی انتخاباتی در شهر قم/نظارت بر تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از آسیب به منظر شهری

آماده‌سازی 237 برد آگهی انتخاباتی در شهر قم/نظارت بر تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از آسیب به منظر شهری
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: ۲۳۷ برد آگهی چهاردهمین انتخابات ریاست نیز در نقاط مختلف شهر وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای این منظور است.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، دکتر پیام جوادیان با اشاره به انجام تبلیغات محیطی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهر قم اظهار داشت: به‌منظور تبلیغات شهری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و با هدف جانمايي فضای تبليغات انتخاباتی رياست جمهوری در سطح شهر، 50  نقطه جدید در سطح مناطق هشتگانه به اين امر اختصاص داده‌شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم افزود: در صورت نياز تعدادی قاب بنر در سطح ميادين اصلی شهر نیز به‌منظور ترویج فرهنگ مشارکت نیز چاپ و نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف‌شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم، اضافه کرد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین‌شده و خارج از دستورالعمل‌ها و چهارچوب‌ها شاهد تبلیغات باشیم،  بر اساس قوانین مربوطه برخورد خواهد شد.

جوادیان تأکید کرد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی فراهم‌شده است و انتظار داریم در محل‌های تعیین‌شده به تبلیغ خود بپردازند.

وی در پایان خاطرنشان کرد : ۲۳۷ برد آگهی انتخاباتی نیز در نقاط مختلف شهر وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای این منظور است

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tmPfr