رفتن به محتوای اصلی
۳۱ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۶

اجرای علائم ترافیکی حداکثر سرعت در بلوار غدیر قم

اجرای علائم ترافیکی حداکثر سرعت در بلوار غدیر قم
بلوار الغدیر پس از تصویب حداکثر سرعت، با اجرای علائم ترافیکی عمودی و افقی تجهیز و ایمن‌سازی شد.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، چندی است که معابر شهر با اجرای سیاست‌های انسان‌محور و کاهش سرعت دستخوش تغییراتی شده است که ضرورت اطلاع‌رسانی میدانی به  رانندگان بر عهده سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری است. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این خصوص اظهار داشت: با اجرای سیاست‌های انسان‌محور و اجرای طرح‌های ترافیکی که بسیاری از آن‌ها منجر به کاهش سرعت در معابر شهری می‌شود، سازمان ترافیک نیز برنامه‌های تجهیز معابر به علائم افقی و عمودی در این خصوص را در دستور کار خود قرار داده است.
حسین شعبان زاده اظهار داشت: معابر اصلی و شریانی شهر که میزبان بیشترین بار ترافیکی و تردد خودروها در این بین هستند، نیز در این طرح مورد بازبینی حداکثر سرعت قرار گرفته‌اند و بلوار الغدیر دارای حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت است.
وی نصب تابلوهای کنار معابر، اجرای کف نویسی حداکثر سرعت، اجرای سرعت کاه های استاندارد و علائم آشکارسازی سرعت کاه ها مانند خط‌کشی‌های تلسکوپی، تابلو سرعت کاه و نصب گل‌میخ‌های ترافیکی همگی در این راستا عنوان کرد. 
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از رانندگان خواست با اجرای قوانین ترافیکی و رانندگی ایمن، ضمن حفظ جان و مال خود، شهری بدون حادثه و ایمن بسازیم.
انتهای پیام/


منبع مطلب: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم
https://qom.ir/rPNC