رفتن به محتوای اصلی

اجرای فاز نخست ساماندهی و انتظام بخشی به غرف و کیوسک‌های شهر قم

اجرای فاز نخست ساماندهی و انتظام بخشی به غرف و کیوسک‌های شهر قم
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: موضوع ساماندهی و انتظام بخشی به کلیه غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌های قم اهمیت زیادی دارد.

به گزارش شهرنیوز، سید محسن میرهادی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: قرار است در فاز نخست سامان‌دهی در کوتاه‌مدت، بحث نظم و انضباط پیرامون دکه‌ها را انجام دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم افزود: در بحث جمع‌آوری، اقدامات رنگ‌آمیزی و نمونه‌هایی را که قرار است تعویض شود، با همکاری مناطق و سازمان‌ها، سامانه‌ای اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه موضوع ساماندهی و انتظام بخشی به کلیه غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق شهری و بوستان‌های قم اهمیت زیادی دارد مطرح کرد: نباید هر کس نسبت به آن بی‌تفاوت باشد.

میرهادی عنوان کرد: تشکیل یک کمیته فنی در این خصوص ضرورت دارد تا به جهت ساختار، بحث فرآیندی که مجوز صادر می‌شود یا به‌نوعی مجدد تمدید کنند، تصمیم‌گیری شود.

وی خاطرنشان کرد: در یک فرآیند باید مرجع صادرکننده مجوز سازمان باشد تا نظر منطقه، اداره کل تخلفات، نظارت یا سازمان‌ها به‌نوعی مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/


https://qom.ir/goNK