رفتن به محتوای اصلی

اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان

اختصاص ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: توجه به مفاهیم فرهنگی و ارزشی در چارچوب وظایف و مسولیت ها در دستور کار سازمان قرار دارد.
مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: توجه به مفاهیم فرهنگی و ارزشی در چارچوب وظایف و مسولیت ها در دستور کار سازمان قرار دارد و بر همین اساس بخشی از فضای های تبلیغاتی تجاری سازمان با هماهنگی کانون های تبلیغاتی به اکران محتوای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم پیام جوادیان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص فضاسازی محیطی و تغییر سیما و منظر شهر هم‌زمان با ماه مبارک رمضان گفت: ساخت و جانمایی المان‌های ماه، به‌روزرسانی محتوای سان‌لایت‌ها، اجرای نورپردازی‌ها و اکران اعلان‌های بزرگ در سطح شهر بخشی از اقدامات سازمان در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

وی ادامه داد: همچنین تلاش شد با همکاری بخش خصوصی حداقل ۲۰ درصد از فضاهای تبلیغاتی تجاری به انتشار محتواهای فرهنگی مرتبط با ماه مبارک رمضان اختصاص یابد که این امر از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان محقق شده است.

جوادیان با اشاره به ضرورت فضاسازی‌های شهری متناسب با جایگاه و شأن شهر قم و تأکیدات ویژه مدیریت شهری و مدیریت استان در این خصوص، گفت: در بازه‌های زمانی مناسبت‌های مذهبی و ملی برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی به منظور فضاسازی محیطی شهر قم انجام پذیرفته است.

مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در پایان افزود: با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شرکت‌های خصوصی تبلیغاتی اعلام شده در این ایام از تبلیغات محصولات و خدمات ناهمگون با حال و هوای ماه مبارک رمضان پرهیز شود و همچنین انتظار داریم کارشناسان محترم این اداره کل از صدور مجوز برای محصولات غذایی مضر جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ ۱۰۴


https://qom.ir/K9PA5