رفتن به محتوای اصلی
۵ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۱
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

افزایش رضایتمندی زائران و مسافران نوروزی از راه اندازی پارکینگ‌های هوشمند در قم

افزایش رضایتمندی زائران و مسافران نوروزی از ایجاد پارکینگ‌های هوشمند در قم
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: موضوع راه‌اندازی پارکینگ‌های هوشمند در هسته مرکزی شهر قم و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) همزمان با پیک تردد مسافر، رضایتمندی بالایی را از سوی زائران داشته است.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا خلیلی با اشاره به معضل پارکینگ در قم اظهار داشت: برای بحث مدیریت پارکینگ‌های هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر برای سال جدید و ماه مبارک رمضان، از یک ماه گذشته برنامه‌ریزی انجام شد.

وی با بیان اینکه بحث هوشمندسازی پارکینگ‌ها مدنظر قرار گرفته است، ابراز کرد: ستاد سازمان هم در پل علیخانی و میدان شهید مطهری دایر است تا در این ایام پیک زائر در شهر قم، راهنمایی و خدمات لازم را به زوار و مسافرین اعمال کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به امتیازات پارکینگ هوشمند گفت: در این نوع پارکینگ از تخلفات در بحث دریافت تعرفه جلوگیری می‌شود، زیرا اپراتور دیگر هیچ نقشی در محاسبه میزان توقف در پارکینگ ندارد و به‌طورکلی در ورودی پارکینگ عکس از پلاک خودرو گرفته می‌شود و هنگام خروج تطبیق داده‌شده و سیستمی و نرم‌افزاری محاسبه می‌شود و هزینه پارکینگ نیز روی کارت‌خوان ثبت می‌شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: قبل از این شکایات زیادی از بابت تعرفه پارکینگ‌ها داشتیم اما با طرح هوشمند، تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و بر رضایتمندی مراجعان و زائران افزوده است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/KkP24