رفتن به محتوای اصلی
۷ خرداد, ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
همزمان با دهه کرامت؛

برپایی نمایشگاه عکس خادمان رسانه‌ای آستان‌های مقدس قم و مشهد

برپایی نمایشگاه عکس خادمان رسانه‌ای آستان‌های مقدس قم و مشهد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی نمایشگاه عکس خادمان رسانه‌ای آستان‌های مقدس قم و مشهد در نگار گذر خیابان شهدا خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و دهه کرامت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم عکس‌های منتخب خادمان رسانه‌ای قم و مشهد را در نگار گذر در محل خیابان صفاییه به نمایش گذاشت.

به گفته وی، با توجه به آنکه نگار گذرها در مسیر پیاده‌روی شهروندان قرار دارد و در ایام مبارک دهه کرامت هستیم، این نگار گذر میهمان عکس‌های زیبای عکاسان کشور با عنوان دهه کرامت است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این تصاویر حال  و هوای خوبی به نگار گذر بخشیده و حال و هوای معنوی حاکم شده است، افزود: این نگار گذر در تمامی مناسبت‌ها فعال بوده و از شهروندان و همشهریان دعوت می‌شود تا از نگار گذر دیدن کرده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را جهت هرچه بهتر شدن این نگار گذر به سازمان فرهنگی شهرداری قم انتقال دهند.

وی ادامه داد: شهروندان منتظر نگار گذر دیگری تا پایان سال در شهر قم با موضوعات متنوع باشند.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uGNo