رفتن به محتوای اصلی
به مناسبت هفته بسیج؛

برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرداری قم

برگزاری دوره آموزشی جهاد تبیین در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرداری قم
دوره آموزشی جهاد تبیین در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیران شهرداری به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، دوره آموزشی جهاد تبیین در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و مراسم تجلیل از بسیجیان شهرداری قم با حضور سردار هاشمی مسئول بسیج ادارات استان، معاونان و مدیران ستادی و مناطق هشتگانه شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم مسئول بسیج ادارات استان قم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز هفته بسیج، گفت: شکوفایی جمهوری اسلامی در جهان امروز به مدد بسیجیانی است که با اقتدار توانستند اثرات جنگ ترکیبی دشمن را محو و نابود کنند.

سردار سید جواد هاشمی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در چهلمین سال انقلاب اسلامی به‌عنوان دستاورد انقلاب ترسیم‌شده و شایسته است مدیران ولایت مدار گوش فراداده و تلاش کنند تا به عرصه حضور برسانند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم نیز در این جلسه از مشارکت پایگاه بسیج شهرداری مرکز با حوزه بسیج امام حسن مجتبی(ع)خبر داد و گفت: برخی دوره‌های آموزشی با محوریت بسیج به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مهدی کلانتر زاده اضافه کرد: به مناسبت هفته بسیج مسابقات والیبال در راستای حفظ و اهمیت سلامتی برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از مشارکت شهرداری در اجرای طرح حوزه حجاب و عفاف خبر داد و عنوان کرد:  با مصوبه شورای اسلامی شهر قم، مجموعه شهرداری 5میلیارد تومان برای کمک به برگزاری اردوی راهیان نور در نظر گرفته است.

گفتنی است روز شنبه کارمندان بسیج شهرداری با استاندار و روز یکشنبه با آیت‌الله نوری همدانی، از مراجع تقلید دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/MDP3g