رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی با ۱۴ آشیانه در قم افتتاح شد

بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی با ۱۴ آشیانه در قم افتتاح شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور مطابق استانداردهای جهانی در قم افتتاح شد.

به گزارش شهرنیوز، علی زندیه در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های شهرداری قم به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهر قم به لحاظ تعداد ایستگاه آتش‌نشانی، دارای استانداردهای لازم بین‌المللی است.

وی از افتتاح ایستگاه مرکزی آتش‌نشانی خبر داد و افزود: به ازای هر ۵۰ هزار نفر شهروند، یک ایستگاه آتش‌نشانی مورد نیاز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به ایستگاه مادر تصریح کرد: این ایستگاه به‌عنوان ایستگاه پشتیبان و مادر، یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های کشور است که مطابق بهترین استانداردهای دنیا ساخته‌شده است.

زندیه با بیان اینکه ۱۴ آشیانه در ایستگاه مرکزی وجود دارد، اضافه کرد: آشیانه‌ها از دو ضلع ایستگاه دسترسی دارند.

وی از اختصاص ۲۵۰ میلیارد ریال بودجه برای فاز نخست این پروژه خبر داد و تأکید کرد: در فاز نخست افتتاح ایستگاه، با هدف پوشش دهی بلوار پیامبر اعظم(ص) و ۷ دستگاه خودرو آتش‌نشانی اختصاص داده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه در فاز دوم این ایستگاه، فضایی احداث‌شده که می‌تواند ۷ دستگاه خودرو آتش‌نشانی دیگر را پوشش بدهد، عنوان کرد: ساختمان اداری، مدیریت و ستاد فرماندهی در کنار همین ایستگاه احداث می‌شود.

زندیه در پایان با تأکید بر متمرکز شدن آموزش‌های درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، ابراز کرد: پروژه احداث ایستگاه آموزشی با مساحتی برابر ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع، در دستور کار قرار گرفته و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KbPPr