رفتن به محتوای اصلی
۲۱ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۹
مدیر منطقه یک قم مطرح کرد؛

بسته تشویقی شهرداری قم برای مالکان محله دروازه ری

بسته تشویقی شهرداری قم برای مالکان محله دروازه ری
مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: مالکان خیابان شهدای دروازه ری که در یک سال گذشته تغییر مالکیت نداشته‌اند، تا سی‌ویکم تیر می‌توانستند از بسته تشویقی طرح تعریض خیابان شهدای دروازه ری برخوردار شوند.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: در راستای طرح تعریض خیابان شهدای دروازه ری، بسته‌های تشویقی برای مالکان این منطقه در نظر گرفته‌شده است.

 وی از کاهش ۱۰۰ درصدی عوارض ارزش‌افزوده خبر داد و افزود: علاوه بر کاهش عوارض فصلی شهرداری قم، ۲۰ درصد از عوارض صدور پروانه احداث بنا نیز کاهش پیدا می‌کند.

 مدیر منطقه یک شهرداری قم تصریح کرد: محاسبه تراکم و ضوابط صدور پروانه تجدید بنا بر اساس عرصه قبل از عقب‌نشینی با دریافت عوارض مازاد تراکم است.  

علی‌اکبری با اشاره به بسته تشویقی برای مالکان خیابان شهدای دروازه ری خاطرنشان کرد: در این طرح تمام پارکینگ‌های تجاری و یک پارکینگ مسکونی به‌صورت حذفی اجرایی می‌شود.

 وی با بیان اینکه این طرح مشمول مالکانی است که در یک سال گذشته تغییر مالکیت نداشته‌اند، یادآور شد: مالکانی که از طریق ماده ۸ و ۹ اعمال می‌شود، مشمول این لایحه نمی‌شوند.  

مدیر منطقه یک شهرداری قم حداکثر زمان برخورداری از این بسته تشویقی را تا پایان تیر دانست و گفت: تخفیفات اعمال‌شده درخصوص پیش‌نویس علی‌الحساب برای صدور پروانه تا یک سال اعتبار دارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FFPMt