رفتن به محتوای اصلی
۵ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
عضو شورای شهر قم:

بهای پارکینگ در ایام مناسبتی در قم رایگان شود/لزوم توجه به بعد زائرپذیری قم

بهای پارکینگ در ایام مناسبتی در قم رایگان شود/لزوم توجه به بعد زائرپذیری قم
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم بر لزوم رایگان شدن بهای پارکینگ در روزهای مناسبتی تأکید کرد و گفت: باید مدیریت پارکینگ‌ها از ورودی شهر انجام شود.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در هشتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به مناسب‌های چند ماه گذشته اظهار داشت: شهرداری خدمات زیادی به شهروندان و زائران ارائه می‌دهد و باید از کار شبانه‌روزی شهرداری قدردانی شود. 

وی به ساخت پارکینگ و مشکلات آن در شهر قم اشاره کرد و افزود: شهر قم در خصوص ساخت پارکینگ همیشه مشکلاتی داشته‌ و مدیریت خوبی در تأمین پارکینگ در شهر وجود ندارد و باید برای آن تدابیری اندیشیده شود. 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم به تعطیلات سه‌روزه عید فطر اشاره و ابراز کرد: باید پیش‌بینی لازم برای حضور مسافران در ایام مناسبتی بشود و باید گیت‌ها تقویت‌شده و پارکینگ‌ها مدیریت شود و این مدیریت باید از ورودی شهر انجام‌شده و کار سختی نیست، اما پیش‌بینی‌نشده و نارضایتی در بین زائران ایجاد می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: باید اطلاع‌رسانی در مورد ظرفیت پارکینگ‌ها به‌درستی انجام شود تا زائر مجبور به رها کردن خودرو خود در بین راه نشود که لازم است این پیش‌بینی‌ها زودتر و به‌موقع انجام شود. 

محرری در ادامه لزوم ارائه خدمات رایگان به مسافران در ایام تعطیل را مطرح و تصریح کرد: قرار نیست برای حضور یک شب زائر در شهر قم این مبلغ پارکینگ دریافت شود، درحالی‌که ما باید خدمات پذیرایی نیز ارائه دهیم و باید در پیوست برنامه‌های فرهنگی دیده شود. 

وی ادامه داد: باید پارکینگ دار نیز با شهرداری در این ایام مناسبتی همکاری کند و این همکاری در شرایط آگهی قید شود و متأسفانه در همین چند مناسبت گذشته دریافت بهای پارکینگ نارضایتی زیادی در جامعه ایجاد کرده است و باید طرح کاملی دراین‌باره تهیه شود. 

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rVNK