رفتن به محتوای اصلی
۷ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۳۳
نایب‌رئیس شورای شهر قم:

مشکلات مردمی نقش مهمی در تدوین بودجه شهرداری قم دارند

بودجه شهر قم بر اساس مشکلات مردم تدوین می‌شود
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بودجه شهر قم بر اساس مشکلات مردم پیش‌بینی می‌شود، گفت: با تلاش مدیریت شهری، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام گرفته و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی و بودجه مناسبی لحاظ شده است.

به گزارش شهرنیوز، حسن طلایی در نشست پاسخگویی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به مطالبات مردمی که در مسجد حضرت فاطمه معصومه(س) منطقه ۳ برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات خوبی که در شورای شهر در حال پیگیری بوده ملاقات‌های مردمی در مساجد و محلات است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر از جنس مردم هستند و هدفشان مرتفع کردن مشکلات شهر و شهروندان است، افزود: هیچ‌کس بهتر از شهروندان و ساکنان مناطق از مشکلات آن خبر ندارد؛ با شنیدن نظرات و مشکلات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری ترسیم کنیم.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: در شهر قم ۲۰ دستگاه در حال رسیدگی به مشکلات شهری هستند و همه نامه‌ها و درخواست‌های شما به دستگاه‌‌های مربوطه انتقال داده می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: مسائلی را که می‌توان در حضور مدیران شهری حل کنیم، به آن خواهیم پرداخت و مسائلی را هم که نیاز به بودجه شهری دارند، در بودجه شهری لحاظ و اجرایی می‌کنیم.

طلایی خاطرنشان کرد: با تلاش مدیران شهری و اعضای شورای شهر قم، اقدامات و پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی در سطح شهر انجام گرفت و برای سال آینده نیز برنامه‌ریزی و بودجه مناسبی لحاظ شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/ykPPl