رفتن به محتوای اصلی
۱۴ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۶
مدیر منطقه ۳ شهرداری قم:

تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین قم اجرایی می‌شود

تقاطع غیرهمسطح میدان زین‌الدین قم اجرایی می‌شود
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: تقاطع غیرهمسطح میدان شهید زین‌الدین در مرحله طراحی است که با احداث این تقاطع یکی از جدی‌ترین مشکلات ترافیکی منطقه رفع خواهد شد.

به گزارش شهرنیوز؛ مهرداد روحانی امروز در نخستین شب از اجرای جشن‌های مردمی و ویژه‌برنامه‌های "قم، قیام و اقامه" که همزمان با دهه فجر و با شعار «جشن ملی مشارکت پرشور، آینده روشن» با حضور مسئولان شهری در مسجد امام حسین شهرک امام حسن برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از نواقصی که ما به آن مبتلا هستیم اطلاع‌رسانی و بازگو کردن کارهای است که در کشور و در شهر انجام می‌شود و همان‌گونه که رهبری دستور دادند در راستای جهاد تبیین می‌بایست برای مقابله با هجمه و تخریب دشمن نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات انجام شده اهتمام بورزیم.

وی افزود: وظیفه ما است که کارهای صورت‌گرفته را اطلاع‌رسانی کنیم و در مقابل انتظار داریم شهروندان هم با ما در جهت تشخیص نیازها در سطح شهر همکاری و مساعدت داشته و کاستی و کمبودها را به ما منتقل کنند.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به تعدادی از پروژه‌های انجام شده و در دست انجام و در حال مطالعه منطقه، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های عمران شهری که شهرداری با جدیت در صدد انجام آن است تقاطع غیر هم‌سطح میدان شهید زین‌الدین است که در مرحله طراحی است و با ساخت این تقاطع یکی از جدی‌ترین مشکلات ترافیکی منطقه حل خواهد شد.

روحانی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های در دست اقدام پروژه تقاطع حافظ در مسیر ریل راه‌آهن است که منطقه سه را به منطقه شش از طریق بلوار بعثت متصل می‌کند.

وی تصریح کرد: در منطقه سه در مورد آب‌های سطحی عمده مشکلات حل شده و در بحث پروژه‌های روبنایی بلوار شهید خداکرم در سال گذشته زیرسازی آسفالت و روکش انجام شد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: سیاست پیش‌ِروی شهرداری در سال آینده بیشتر در انجام پروژه‌های روبنایی مثل جدول‌گذاری خیابان‌ها و نورپردازی معابر است.

انتهای پیام / 104


https://qom.ir/KEPCo