رفتن به محتوای اصلی
۲۲ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۰

تمهیدات پیشگیرانه منطقه 2 در چهارشنبه آخر سال

تمهیدات پیشگیرانه منطقه 2 در چهارشنبه آخر سال
مدیر منطقه 2 شهرداری قم از اقدامات و تمهیدات پیشگیرانه این منطقه به منظور رفع و کاهش خطرات احتمالی چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه 2 شهرداری قم، سید رضا حسینی با اشاره به اقدامات منطقه 2 شهرداری قم در جهت رفع و کاهش خطرات احتمالی در حوادث چهارشنبه پایان سال گفت: از جمله این اقدامات جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در سطح معابر منطقه بود که طی روزهای گذشته با اخطار به مالکین و پیگیری‌های صورت گرفته به انجام رسید.
وی صدور بیش از ۸۰ مورد اخطار به صنوف آپاراتی، تعویض‌روغنی، رنگ‌فروشی‌ها (دارای مواد قابل اشتعال) و جمع‌آوری بیش از ۱۴۰۰ حلقه لاستیک فرسوده از سطح منطقه در طی دو روز گذشته را از دیگر اقدامات منطقه عنوان کرد و افزود: در جهت پیشگیری و به حداقل رساندن خسارات ناشی از آتش‌زدن این موارد در شب چهارشنبه آخر سال این مهم به انجام رسید.
مدیر منطقه 2 شهرداری قم اضافه کرد: همچنین برای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در شب چهارشنبه آخر سال تعداد ۲۵۰ نفر از نیروهای خدماتی، فضای سبز، موتوری و سدمعبر بصورت آماده‌باش در سطح منطقه حضور فعال خواهند داشت و تعدادی کپسول آتش‌نشانی نیز تحویل انبارها در بوستان‌های سطح منطقه داده شده است.

پایان خبر / 103

 


https://qom.ir/KZPVY