رفتن به محتوای اصلی
۲۹ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱
عضو شورای شهر قم:

جهان برای نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل متحد شود

جهان برای نابودی رژیم کودک‌کش اسرائیل متحد شود
عضو شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت مردم شهر قم از فلسطین گفت: تشنگی، گرسنگی و عدم دارو در کنار کشتار بیش از دو هزار نفر کافی است تا مردم جهان را برای سرنگونی رژیم صهیونیسم متحد کند.

به گزارش شهرنیوز، ماشاالله سعادتمند با اشاره به اتفاقات اخیر در نوار غزه اظهار داشت: با تشکیل رژیم صهیونیسم در فلسطین از سال ۱۹۴۸ خاورمیانه آرامش و امنیت خود را ازدست‌داده و این رژیم جز جنایت و کشتن چیزی در کارنامه خود ندارد.

وی کشته شدن زنان و کودکان بی‌دفاع را لکه ننگی برای اسرائیل دانست و افزود: رژیمی که حتی یهودیان سراسر دنیا از آن حمایت نمی‌کنند و آن را ناقض حقوق بشر می‌دانند محکوم‌به نابودی است و باید از روی نقشه جغرافیا حذف شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم حمایت از مردم فلسطین را نشانه آزادگی و حریت دانست و بیان کرد: مردم قم از ابتدای انقلاب حامی مردم فلسطین بوده و تا آزادسازی مسجد الاقصی از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی روشنگری و رساندن فریاد زنان و کودکان مظلوم نوار غزه را خواستار شد و گفت: تشنگی، گرسنگی و عدم دارو در کنار کشتار بیش از دو هزار نفر کافی است تا مردم جهان را برای سرنگونی رژیم صهیونیسم متحد کند.

سعادتمند در پایان تأکید کرد: امروز جنایتی در نوار غزه در حال رخ دادن است که ثبت آن در تاریخ انسان را در برابر آیندگان شرمنده خواهد کرد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DtPKe