رفتن به محتوای اصلی
۲۵ آذر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۳
رئیس شورای شهر قم:

حضور شهدای گمنام در بوستان‌ها افتخار و پایگاه فرهنگی برای قم است

حضور شهدای گمنام در بوستان‌ها افتخار و پایگاه فرهنگی برای قم است
رئیس شورای اسلامی شهر قم حضور شهدا را در بوستان‌های سطح شهر دارای خیر و برکات زیادی برای مردم و شهر دانست و گفت: حضور 5 شهید گمنام در بوستان‌ها افتخار شهر قم است و مقبره هر یک از شهدا در بوستان‌ها باید به یک پایگاه فرهنگی در شهر تبدیل شود.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در جلسه ویژه کمیسیون خدمات شهری که جهت هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در بوستان‌ها برگزار شد، با اشاره به خاک‌سپاری ۵ شهید گمنام در بوستان‌های سطح شهر اظهار کرد: این افتخاری برای مردم قم و مدیریت شهری است.

وی حضور شهدا در بوستان‌ها را دارای خیر و برکات زیادی برای مردم و شهر دانست و افزود: مقبره هر یک از شهدا در بوستان‌ها باید به یک پایگاه فرهنگی در شهر تبدیل شود و محلی برای گردهمایی افراد حزب الهی و خانواده شهدا و کسانی که دغدغه‌مند هستند، باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: توسعه فضای سبز و بوستان‌های سطح شهر ظرفیت بزرگی را برای برنامه‌های فرهنگی ایجاد کرده که در کنار مقبره شهدا می‌تواند دغدغه نیروهای حزب الهی در حوزه فرهنگی را نیز برطرف کند و بستر مناسبی برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی شود.

وی ادامه داد: تمام تیم شهرداری این فرصت را غنیمت شمرده و خدمت به شهدای گمنام را بالاترین فضیلت می‌دانند و ما به نمایندگی از خانواده آنان بزرگداشت این بزرگان را در تمام فرایند تشیع و تدفین بر عهده خواهیم داشت.

محرری یادآور شد: بعد از استقرار شهدا در بوستان‌ها، باید این فرصت به مردم و خیرین داده شود تا در ساخت مقبره شهدا مشارکت داشته باشند و کمک‌های دولتی نباید مانع مشارکت مردمی شود و در کنار مردم مدیریت شهری بستر لازم را فراهم خواهد کرد.

وی در پایان تأکید کرد: هر جا لازم است شهرداری در صدور مجوز و آماده‌سازی بستر مناسب همکاری لازم را با مردم خواهد داشت و در کنار مردم هستیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tyPbF