رفتن به محتوای اصلی
۸ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۹:۵۵
به میزبانی شهرداری قم برگزار شد؛

دیدار و گفتگوی مسئولان تشکل‌های دانشجویی قم با دکتر سقائیان‌نژاد

دیدار و گفتگوی مسئولان تشکل‌های دانشجویی قم با دکتر سقائیان‌نژاد
جمعی از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با حضور در سالن جلسات مرکز همایش‌های شهرداری قم با دکتر سقائیان‌نژاد دیدار و دغدغه‌هایو مباحث خود را بدون واسطه با مدیران شهری در میان گذاشتند.

به گزارش شهرنیوز، عصر امروز جمعی از مسئولان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی استان قم با دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم دیدار و گفتگو کردند.

این نشست به دنبال درخواست‌های تشکل‌های دانشجویی و به میزبانی شهرداری قم با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان قم در ابتدای این نشست با اظهار خرسندی از برگزاری این نشست گفت: با توجه به مباحثی که در گفتگوی هفته گذشته نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با استاندار قم مطرح شد و بخش عمده‌ای از مطالب آن مربوط به مباحث شهری بود، درخواست برگزاری این نشست به شهردار قم ارائه و ایشان نیز با آغوش باز از این پیشنهاد استقبال کردند.

وی تبیین دقیق شبهات را از دیگر دلایل برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: نقد مبتنی بر اخلاق و جدیت در نشست‌های دانشجویی همواره وجود داشته و امیدواریم در این نشست شبهات دانشجویان به درستی تبیین شود.

در ادامه این جلسه نمایندگان و مسئولان تشکل‌های دانشجویی استان قم مباحث و مطالب خود را بیان کردند. 


https://qom.ir/D5P1H