رفتن به محتوای اصلی
۱۹ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد:

زمان‌بندی ۶ ماهه برای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم

زمان‌بندی ۶ ماهه برای پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر قم
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از آغاز بهسازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر به طول ۶۷۰ متر و هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۵۰ میلیارد ریال در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، عباس حلوایی‌زاده در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم با اشاره به انعقاد پیمان پروژه کف سازی و جداره سازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر اظهار کرد: در کمیسیون فنی و بازرگانی موضوع قرارداد بررسی و در نهایت پیمانکار این پروژه مشخص شد.

وی افزود: با همکاری پیمانکار مقرر شد این پروژه مهم در هسته مرکزی نهایتاً ۶ ماهه به سرانجام برسد و پروژه به‌صورت فاز به فاز به پیمانکار واگذار شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه پروژه در دو نوبت کاری اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: قرار است با توجه به حساسیت پروژه نوبت سومی نیز فعال شود تا پروژه به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت باشد.

حلوایی‌زاده با تأکید بر اینکه کف سازی و بهسازی این مسیر به طول ۶۷۰ متر انجام می‌شود، گفت: تسریع در اجرای پروژه مورد تأکید بوده و اکیپ‌های مختلف پیمانکار علیرغم عدم انسداد مسیر و برقراری عبور و مرور فعال خواهند بود.

وی سختی پروژه‌های اجرایی در هسته مرکزی را مورد توجه قرار داد و افزود: برای پیمان این پروژه ۵۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DbPwy