رفتن به محتوای اصلی
۲۶ تیر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۴
مدیر منطقه هفت شهرداری قم

طرح ساماندهی قبرستان نو در حال اجرا است

طرح ساماندهی قبرستان نو در حال انجام است
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: تعیین تکلیف مغازهای قبرستان نو و ساماندهی قبرستان به شهرداری منطقه هفت واگذار شد که تا این لحظه حدود 10 مغازه از 134 مغازه موجود در طرح ساماندهی تعیین تکلیف شده است.

به گزارش شهرنیوز، محمد رمضانی با اشاره به طرح ساماندهی قبرستان نو اظهار کرد: تعیین تکلیف مغازه‌های محدوده قبرستان نو و ساماندهی قبرستان به شهرداری منطقه هفت واگذار شد که با اعتبار اراضی ۴۸ هکتاری، تا این لحظه حدود ۱۰ مغازه از ۱۳۴ مغازه موجود در طرح ساماندهی تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی قبرستان نو نیازمند همراهی سازمان اوقاف و امور خیریه است، افزود: شهرداری با استفاده از همه ظرفیت‌ها در تلاش است در مدت زمان مناسب کار تملکات این پروژه را به اتمام برساند تا سازمان بهسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر به عنوان متولی اجرای این طرح ادامه روند کار را تا تکمیل طرح پیگیری و عملیاتی کند.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بهسازی قبرستان نو، حدود پنج هکتار اطراف حرم مطهر آزادسازی خواهد شد و پس از بهسازی به عنوان فضای شهری و خدمات زائر در اختیار شهر قرار می‌گیرد. این پروژه با مشارکت شهرداری قم، سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل راه و شهرسازی در حال اجرایی شدن است.


منبع مطلب: ایمنا
https://qom.ir/luNR