رفتن به محتوای اصلی
۲۱ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۷
مدیر منطقه سه قم:

ظرفیت‌های بی‌نظیر بوستان ولایت قم/ایجاد راه دسترسی و تأمین زیرساخت‌ها از اولویت‌های راه‌اندازی بوستان

ظرفیت‌های بی‌نظیر بوستان ولایت قم/ایجاد راه دسترسی و تأمین زیرساخت‌ها از اولویت‌های راه‌اندازی بوستان
مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اینکه بوستان ولایت به وسعت ۲۷۰ هکتار بزرگ‌ترین بوستان قم است، گفت: این بوستان در ورودی شهر می‌تواند بستر خوبی را برای استفاده شهروندان و مسافران مهیا کند.

مهرداد روحانی‌وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اینکه بوستان ولایت به وسعت ۲۷۰ هکتار بزرگ‌ترین بوستان قم است، اظهار داشت: این بوستان در ورودی شهر می‌تواند بستر خوبی را برای استفاده شهروندان و مسافران مهیا کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم که فاز نخست بوستان ولایت به وسعت ۳۰ هکتار به مرحله استفاده توسط مردم برسد، افزود: تقاضاهای بسیاری در این زمینه داشتیم و شهردار قم نیز همراهی خوبی داشتند، اما تأمین زیرساخت‌های موردنیاز این بوستان با چنین وسعتی با بودجه منطقه قابل‌حل نیست.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر اینکه در توسعه فضای سبز از بودجه‌های استانی و شهرداری استفاده می‌شود، گفت: با توجه به تقاضا و رشد شهر سرمایه‌گذاری زیادی در بوستان‌های علوی، غدیر و خضر صورت گرفته است، در بوستان ولایت نیز بسترهای خوبی نهفته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مشکل راه ورودی بوستان باید با همکاری اداره راه و شهرسازی حل شود، اضافه کرد: برای اینکه ۳۰ هکتار از این بوستان قابل بهره‌برداری توسط عموم مردم باشد، ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

روحانی‌وزیری با تأکید بر اینکه اقدامات مقدماتی شامل درختکاری و خیابان‌کشی انجام شده و مبلمان شهری هم نصب شده است، گفت: چون بوستان روشنایی و راه ورودی مناسب ندارد، استفاده کامل از آن صورت نمی‌گیرد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/MfPDH