رفتن به محتوای اصلی
۲۳ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم:

عملکرد شهرداری قم در ایام نیمه شعبان قابل‌تقدیر است/مدیریت موفق و همزمان سطح شهر و مسجد جمکران در نیمه شعبان

عملکرد شهرداری قم در ایام نیمه شعبان قابل‌تقدیر است/مدیریت موفق و همزمان سطح شهر و مسجد جمکران در نیمه شعبان

به گزارش شهرنیوز، سید مجتبی سبحانی ثابت در حاشیه هفتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ضمن خسته نباشید به پرسنل شهرداری قم در برگزاری مراسم نیمه شعبان اظهار داشت: بیشترین زحمات در برگزاری باشوه مراسم امسال نیمه شعبان بر دوش پرسنل شهرداری قم بوده است.
وی مدیریت پسماند در سطح شهر را در ایام نیمه شعبان بسیار قوی دانست و افزود: سال جاری نیز بهتر از سنوات گذشته نظافت معابر و خیابان ها، خصوصا بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام گرفته و پرسنل خدمات شهری به صورت 24 ساعته در سطح شهر مشغول خدمت رسانی به زائران می باشند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: لازم به ذکر است از زحمات وزارت محترم کشور، سازمان شهرداری‌ها و شهرداری کلان شهرهایی که خالصانه در این مهم شهرداری قم را یاری کردند تشکر و قدردانی نمائیم.
وی افزود: اصل کار وبرنامه ریزی برگزاری مراسم نیمه شعبان بر دوش مدیریت شهری قم بوده و دیگران کلانشهرها در این خصوص تعامل و همکاری مناسبی را داشته اند.
وی بر مدیریت جشن نیمه شعبان توسط شهرداری قم تاکید نموده و گفت: با عنایت به اینکه تاکید ما بر این بوده است که جشن نیمه شعبان، یک جشن ملی است، همه شهرها باید در این مهم اثرگذار و سهیم باشند، لذا ضروری است کلانشهرها در بودجه سالیانه خود، ردیفی تحت عنوان مساعدت یا همکاری در برگزاری جشن نیمه شعبان در شهر مقدس قم ایجاد نموده و از این طریق در این ثواب عظیم مشارکت داشته باشند.
سبحانی ثابت در پایان اقدامات شهرداری را قابل تقدیر دانست و یادآور شد: شهرداری قم در اجرای مراسم نیمه شعبان امسال موفق عمل کرده و رضایت مردم و مسافران را کسب کرد.
انتهای پیام/102


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nnNy