رفتن به محتوای اصلی
۳۰ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۷
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری قم:

فعال بودن 20 پروژه سرمایه‌گذاری در قم/انجام پروژه‌های بدنه فاز 5 عماریاسر و ساماندهی میدان مطهری با مشارکت‌های مردمی

فعال بودن 20 پروژه سرمایه‌گذاری در قم/انجام پروژه‌های بدنه فاز 5 عماریاسر و ساماندهی میدان مطهری با مشارکت‌های مردمی
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: در مجموعه شهرداری قم حدود 20 پروژه سرمایه‌گذاری فعال بوده که عمده آن‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

به گزارش شهرنیوز، علی رمضانی در دیدار صمیمی شهردار قم با خیرین منتخب استان قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: شهر قم به‌سرعت درحال‌توسعه است و این توسعه درخواست خدمات را افزایش داده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به رشد شدید قیمت‌ها و شرایط اقتصادی، برای توسعه زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم، مطرح کرد: موضوع سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی در شهرداری‌ها طی چندسال گذشته باجدیت دنبال شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه سال گذشته مجلس نیز قانونی در این راستا تصویب کرد، عنوان کرد: در مجموعه شهرداری قم نیز حدود 20 پروژه را در این قالب دنبال می‌کنیم که عمده آن‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) است.

وی اضافه کرد: قرارداد ساخت موزه، کتابخانه بین‌المللی، هتل، مسکن و پروژه‌های فرهنگی ملی و بین‌المللی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) دنبال می‌شود.

رمضانی با اشاره به اینکه پروژه پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر از طریق مشارکت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: بدنه سازی فاز 5 عماریاسر و ساماندهی میدان مطهری با استفاده از صندوق مشارکت‌های مردمی انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه توجه به موضوع وقف و مسائل خیریه یکی از راه‌های جذب سرمایه است، تصریح کرد: ساخت ورزشگاه، فرهنگ‌سراها، حمل‌ونقل عمومی، بافت فرسوده و سایر موضوعات شهرداری جزو اقدامات عام‌المنفعه است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت خیرین می‌توانیم بسیاری از پروژه‌های شهری را پیش ببریم، یادآور شد: منابع شهرداری‌ها مالیات و عوارض است که رضایت قلبی کامل در آن وجود ندارد، در شرایطی که در موضوعات خیریه و وقف رضایت کامل وجود دارد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/KZPKI