رفتن به محتوای اصلی
۱ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۸

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم از مترو قم بازدید کرد

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم از مترو قم بازدید کرد
مدیر کل تأمین اجتماعی استان قم به همراه معاونین طی بازدیدی از ایستگاه میدان شهید مطهری و تونل سنتی بقیه الله در جریان آخرین وضعیت مترو قم قرار گرفت.

به گزارش واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، مدیر کل تأمین اجتماعی استان قم به همراه معاونین امروز یکشنبه با حضور در ایستگاه میدان شهید مطهری و تونل سنتی میدان بقیه الله، از نزدیک پیشرفت های صورت گرفته در مترو قم را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید، محمدرضا انگشت باف، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم ضمن استقبال و خوش آمد گویی، گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته از ابتدا تا کنون را ارائه کرد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت همکاری متقابل بین 2 مجموعه در مسیر تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر مترو به عنوان بزرگترین خدمت شهری به مردم شریف شهر مقدس قم شد.

موسوی مدنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز با تحسین تلاش ها و اقدامات صورت گرفته در مترو قم و صعوبت اجراء در فاز دوم پروژه، گفت: موارد مرتبط با قراردادهای پروژه مترو با نگاه و مساعدت ویژه ای در سازمان بررسی شده و همچنین کارگران اتباع مجاز مشغول در پروژه نیز مشمول مزایا و خدمات سازمان تأمین اجتماعی میشوند.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم
https://qom.ir/DkPQV