رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

مسیرهای 5 گانه 180 دستگاه اتوبوس رایگان نیمه شعبان/آماده‌سازی 160 هکتار پارکینگ/اجرای 35 هزار متر خطکشی

مسیرهای 5 گانه 180 دستگاه اتوبوس رایگان نیمه شعبان/آماده‌سازی 160 هکتار پارکینگ/اجرای 35 هزار متر خطکشی
رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم گفت: برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی رایگان 180 دستگاه اتوبوس انجام‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، سید امیرعباس صفوی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات متعددی در سطح شهر همزمان با ‌دیگر فعالیت‌ها پیش می‌رود.
وی از پیگیری‌های شهردار قم مبنی بر رایگان شدن حمل‌ونقل در ایام نیمه شعبان یاد کرد و گفت: برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی رایگان 180 دستگاه اتوبوس انجام‌شده است.
رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: خدمت‌رسانی رایگان اتوبوس‌ها از پنج نقطه شهر برای اولین بار در نیمه شعبان انجام خواهد شد و شهروندان می‌توانند از پایانه‌های میدان مطهری، میدان امام خمینی(ره)، میدان نبوت، ابتدای بلوار صدوقی و مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) پردیسان از این اتوبوس‌ها استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در این ایام 35 هزار متر خط شکی منقطع و 19 هزار متر خط‌کشی ممتد انجام‌شده است، مطرح کرد: همچنین 160 هکتار پارکینگ با ظرفیت 37 هزار جای پارک‌سواری و 4 هزار و 500 جای پارک اتوبوس فراهم‌شده است.
صفوی افزایش بهره‌وری 15 درصدی برخی از پارکینگ‌ها را مدنظر قرارداد و افزود: در قسمت پایانه‌ها نیز، تریلی و ماشین‌های سنگین به پارک‌سوار امیرکبیر منتقل شدند تا حجم پارکینگ سواری‌ها در این پایانه‌ها افزایش پیدا کند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nxNf