رفتن به محتوای اصلی
۳ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۶

حل مشکل متروی قم نباید مشکلی برای مشهد به وجود بیاورد

مطلب بدون عنوان 2762
شهردار مشهد گفت: تلاش ما بر این است که هم مشکل قم حل شود و هم مشکلی در روند بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد به وجود نیاید.

به گزارش شهرنیوز، محمدرضا قلندر در نشست هماهنگی پروژه متروی قم که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه در شهر مشهد 4 خط قطار شهری در دستورکار قرار دارد، اظهار کرد: فاز نخست خط سوم متروی مشهد درحال ریل گذاری است.

وی با بیان اینکه تست گرم این خط در ایام دهه فجر انجام خواهد شد، مطرح کرد: برای خط سوم متروی مشهد تعداد 165 واگن نیاز داریم و اگر واگن‌هایی که درحال تولید است به موقع به قم نرسد، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه در شهر مشهد مطالبه جدی بهره‌برداری از خط سه مترو وجود دارد، عنوان کرد: بیشتری بخش بودجه شهرداری مشهد برای خط سه مترو اختصاص پیدا کرده است و اگر این خط به موقع به بهره‌برداری نرسد، آبروی شهر در خطر خواهد بود.

وی با بیان اینکه راه اندازی این خط جزو دستورات و پیگیری‌های رئیس جمهور نیز بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که هم مشکل قم حل شود و هم مشکلی در روند بهره‌برداری از خط سوم متروی مشهد به وجود نیاید.

انتهای پیام/103


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/D9PDH