رفتن به محتوای اصلی
۳۱ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳

منطقه 5 قم آماده ارائه خدمات برای نماز عید فطر است

منطقه 5 قم آماده ارائه خدمات برای نماز عید فطر است
برای عید سعید فطر اقدامات مختلفی در سطح منطقه و مسجد مقدس جمکران توسط منطقه 5 در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

به گزارش شهرنیوز، قرارگیری مسجد مقدس جمکران در منطقه پنج شهری قم، سبب شده تا عوامل مختلف انسانی، تجهیزاتی و... این منطقه شهری در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف همواره در آماده‌باش کامل باشند.
عید سعید فطر نیز یکی از این برنامه‌های مهم است که اقدامات مختلفی در سطح منطقه و مسجد مقدس جمکران توسط منطقه 5 در حال برنامه‌ریزی و اجراست.
 پاک‌سازی و شستشوي اطراف مسجد مقدس جمکران، آماده‌سازی پارکینگ‌های آل ياسين و ياوران مهدي، تعمير روشنايي و سرويسي بهداشتي و آماده‌باش نيروهاي خدمات و فضاي سبز برای عید فطر پیش‌بینی‌شده است.
مسجد شهدای زاویه، مسجد بقیه‌الله(عج)، مسجد آل ياسين، مسجد فاطمه الزهرا، مسجد زین‌العابدین، مسجد منتظر المهدي نیز از دیگر مکان‌های برگزاری نماز عید فطر در سطح منطقه است که نظافت اطراف مساجد، لايروبي انهار و پاک‌سازی كانيوها، شستشوي اطراف مساجد توسط خودرو  واتر جت و اعزام يك نفر نيروي نگه‌دارنده اطراف این مساجد نیز انجام خواهد شد.
اقدامات ترافیکی و نظارت بر عبور و مرور خودروها، آماده‌سازی پارکینگ‌ها، آمادگی ستاد تخلفات شهری، مدیریت ترافیک، آمادگی نیروهای امداد و خدمات ایمنی، افزایش ظرفیت‌های پارکینگ برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان و زائران نیز با توجه به در پیش بودن چند روز تعطیلی در این منطقه شهری انجام می‌شود.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rPNL