رفتن به محتوای اصلی
۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۸
در راستای حفظ آرامش بصری حرم مطهر؛

پارکینگ موتورسیکلت چهار راه بازار قم جابه‌جا می‌شود

پارکینگ موتورسیکلت چهار راه قم بازار جابه‌جا می‌شود
ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها و لزوم حفظ آرامش بصری حرم مطهر و اماکن زیارتی و مذهبی مجاور، عامل جابه‌جایی پارکینگ موتور سیلکت ابتدای خیابان وحدت شده است.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، پارکینگ موتورسیکلت واقع در چهارراه بازار ابتدای خیابان آستانه به رمپ پارکینگ طبقاتی زائر مقابل ایستگاه شماره 5 آتش‌نشانی جابجا خواهد شد که این طرح با هدف ساماندهی پارکینگ موتورسیکلت و لزوم حفظ آرامش بصری  و سیمای شهری اطراف حرم مطهر انجام خواهد شد . 
لازم به ذکر است بخش زیادی از فضای طبقه منفی 3 پارکینگ طبقاتی به موتورسیکلت اختصاص دارد و در این طرح پارکینگ موجود به محل جدید که به‌صورت مسقف با قابلیت افزایش حجم پارک موتورسیکلت و همچنین افزایش ایمنی پارکینگ و سهولت در تردد شهروندان از ویژگی‌های آن به‌حساب می‌آید، منتقل خواهد شد . 
احداث و ساماندهی پارکینگ‌های موتورسیکلت در سطح شهر و بخصوص اطراف حرم مطهر و اماکن زیارتی و تجاری از سیاست‌های اجرایی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بوده که در سال گذشته نیز در بلوار امام موسی صدر مقابل صحن امام جواد(ع) پارکینگ موتورسیکلت ایجاد شد که به ساماندهی و نظم‌بخشی این معبر کمک شایانی کرده است. 
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم
https://qom.ir/rSNK